Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech Wave Keyboard niet in Setpoint

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik zit met een probleem. Sinds een uur kan ik niets meer typen met mijn Logitech Wave Keyboard. Ook staat het tabje "Mijn Toetsenbord" er niet meer bij, terwijl mijn muis er wel bij staat.
Het rare? Het enige wat mijn keyboard nog wel doet, is de sneltoets voor de rekenmachine van windows en de hotkey voor WMP/iTunes te openen..
Ik heb overal op google gezocht, maar ik kan geen oplossing vinden. Zelf heb ik al nieuwe batterijen geprobeerd, setpoint geupdate en bij de support gekeken, maar ik kan geen oplossing vinden. Ik heb ook het idee dat het een hele simpele oplossing is..
Dit bericht is overigens niet getypt met mijn toetsenbord haha :)

Mvg
Kevin P.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Als het een USB keyboard is: loshalen.
In alle gevallen: setpoint afsluiten en opnieuw starten (dus ook het programma in de achtergrond afsluiten)
Bij USB, toetsenbord weer inpluggen.

Ik heb een zelfde probleem met mijn muis, af en toe herkent setpoint 'm niet meer en werken de speciale knoppen niet meer.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een draadloos toetsenbord. De usb ontvanger ervoor is voor mijn toetsenbord én muis. Heb geprobeerd setpoint opnieuw op te starten; werkt niet, hm..