Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/6341/naamloosni.th.png

hey ik heb een

sony 40ex402

en een asus en8400GS silent !

nu heb ik die 2 gekoppeld via een VGA kabel !

nu ging ik in de nvidia control panel beetje kutte ! maar vreemd genoeg kan ik alleen het beeld uitbreiden !

maar ik wil een kloon ervan maken ! en dat lukt steeds niet als ik daarop druk krijg ik op me tv geen sync !

ik had ook geprobeerd een andere resolutie(1920x1080) aan te maken maar ook geen succes !

zouden jullie mij een handje helpen zodat ik het aan de praat krijg !

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik kan het plaatje niet heel goed zien !

maar het lijkt erop dat je het probeert in te stellen via de windows interface !

kan je het ook niet instellen via het nvidia control panel !

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is het Nvidia control panel. Maar je probeert het beeld te clonen, dus je hebt kennelijk andere monitoren dan alleen die TV? Wat meer informatie zou echt geen kwaad kunnen.

Daarnaast beginnen zinnen met een hoofdletter, eindigen ze op een punt, uitroepteken of vraagteken en zit daar niet nog een spatie voor. Verder komt niet na elke regel een dubbele enter en een uitroepteken is geen goed leesteken achter elke zin.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 19-11-2010 07:32 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Tsurany schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 07:31:
Dat is het Nvidia control panel. Maar je probeert het beeld te clonen, dus je hebt kennelijk andere monitoren dan alleen die TV? Wat meer informatie zou echt geen kwaad kunnen.

Daarnaast beginnen zinnen met een hoofdletter, eindigen ze op een punt, uitroepteken of vraagteken en zit daar niet nog een spatie voor. Verder komt niet na elke regel een dubbele enter en een uitroepteken is geen goed leesteken achter elke zin.
Wat Tsurany al zegt wilde ik ook zeggen. Schep aub duidelijkheid over wat je aan het doen bent. Ja... pogen een beeld het clonen waar een Sony KDL-40EX402 - 40 inch - Full HD LCD TV een deel van uitmaakt, voor zover ik het begrijp.
Je schrift kan ook wat meer aandacht gebruiken. Hoofdletters, leestekens en onnodig gebruik van de Enter toets.

Geef aub eens netjes aan welke twee modellen (beeld)schermen we over praten, hoe deze zijn aangesloten op de Asus EN8400GS, wat de native resolutie van de schermen en wat je al hebt geprobeerd.
Verder kan ik zeggen dat HD resolutie over een VGA kabel geen aanrader is, al zou het wel moeten kunnen werken in theorie mits de RAMDAC van de Asus EN8400GS een dergelijke resoutie aankan, mijn vermoeden is van wel, maar zoek het op voor de zekerheid.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij moet dat met een 8400GS probleemloos gaan werken, kan me niet bedenken dat een Full HD resolutie daar niet over gaat werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N