Nope, eet te veel stroom, dan moet je na elke meter muizen de baterijen vervangen en kun je dus beter een adaptertje gaan gebruiken maar wach ff, dan hebben we weer een kabeltje nodig
Bij het licht wat uit een optische muis komt kan je de krant lezen in het donker 8>.
Als krachtbron heb je dus een stevige accu nodig........Zwaar/groot...moet je je muis op wieljes zetten om 'm te kunnen verplaatsen. Of 10 minuten muizen en dan weer 30 min laden......
Kortom lijkt me niet echt handig allemaal
Als krachtbron heb je dus een stevige accu nodig........Zwaar/groot...moet je je muis op wieljes zetten om 'm te kunnen verplaatsen. Of 10 minuten muizen en dan weer 30 min laden......
Kortom lijkt me niet echt handig allemaal
Verwijderd
Volgens mij zijn ze er niet,
En ik denk dat dat komt omdat ze batterijen zouden vreten als een pc die blokjes graast
En ik denk dat dat komt omdat ze batterijen zouden vreten als een pc die blokjes graast
Ik denk zelf dat als je er een goeie lithium-ion of lithium-polymeer accu erin zet en er een burolader bijdoet dat zo'n accu het best lang uithoudt, maar ja volgens de wet van Murphy is dan op het cruciale moment je accu leeg
Verwijderd
Ja joh ? Bruuuuut ! :):):):):):)Op Wednesday 14 March 2001 16:17 schreef biobak het volgende:
1 april komt er eentje op de markt
Da's matig. Is er geen mogelijkheid om een mobility chipset erin te pleuren samen met APM in combinatie met een goeie oplaadbare accu
?
Het kan makkelijk hoor, een LED-je (het rode lampje onderin) verbruikt vrijwel geen stroom en inderdaad, zoals je al zegt moet je oplaadbare Lithium-ion accu hebben: licht, veel capaciteit, lange levensduur, lage lekstroom en op ieder moment herlaadbaar (discharge niet nodig)Op Wednesday 14 March 2001 13:44 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Ik denk zelf dat als je er een goeie lithium-ion of lithium-polymeer accu erin zet en er een burolader bijdoet dat zo'n accu het best lang uithoudt, maar ja volgens de wet van Murphy is dan op het cruciale moment je accu leeg
Volgens mij kun je dan makkelijk 12 uur met zo'n accu doen. En als dat kritiek is, dan koop je toch een reserve accu? Li-ion batterijen zijn heel snel oplaadbaar.
Bovendien vergeten mensen hier dat het ledje alleen zo fel brandt bij het bewegen, niet als de muis stil ligt. Als je hem beweegt (of tegen het licht houdt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Wel 12 uur joh dat is ideaal vraag me af waarom zo'n muis nog steeds niet op de markt is ... eh wat wegen die accu's eigenlijk ?
Maar de led verbruikt slechts 40mA de image processor verbruikt 60mA, ook in rust verbruikt het geheel bij mij nog ruim 70mA@5v 
Maar op twee herlaadbare penlites van 1Ah en een 2.4v naar 5v convertor is dat evengoed nog leuk voor 14~20 uurtjes muisplezier, het zal ook wel vrij snel gaan komen
Maar op twee herlaadbare penlites van 1Ah en een 2.4v naar 5v convertor is dat evengoed nog leuk voor 14~20 uurtjes muisplezier, het zal ook wel vrij snel gaan komen
Powered bij meergranenbrood.
lol ik hoop het want een muis met een draadje er aan, das niks voor muis.
Verwijderd
1 april grap?Op Wednesday 14 March 2001 16:17 schreef biobak het volgende:
1 april komt er eentje op de markt
Lijkt me wel lekker een draadloze alleen raak ik hem dan kwijt!
Op Friday 16 March 2001 08:42 schreef eXistence het volgende:
[..]
1 april grap?
Lijkt me wel lekker een draadloze alleen raak ik hem dan kwijt!
Ongeveer net zoiets als dat gewichtje dat je muis nu zijn gewicht geeftOp Friday 16 March 2001 01:07 schreef Keescpk het volgende:
Wel 12 uur joh dat is ideaal vraag me af waarom zo'n muis nog steeds niet op de markt is ... eh wat wegen die accu's eigenlijk ?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1