Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Word 2003 rare pagina indeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik heb namelijk een aantal pagina's van een boek ingescand en omgezet naar Word. Dit alles gaat goed, maar bij een aantal pagina's maakt hij de achtergrond zwart maar lijkt hij de tekst wit te markeren. Ik heb al een heel aantal opties gekeken, maar ik weet niet hoe ik dit zo op moet lossen. Het ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/8840/probleemw.jpg

Alvast bedankt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nieuw document maken, kopieren als platte tekst. Of zelf natuurlijk de opmaak aanpassen (tekstkleur, paginakleur) maar ik begrijp dat je dat niet in F1 kon vinden. Dan is plat kopieren net zo makkelijk..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus geprobeerd, als je hem opnieuw ergens in een document plakt en kiest voor aanpassen aan doelopmaak of de andere, dan raak je ook de hele indeling van de tekst kwijt. Omdat het 2 bladzijdes tegelijk zijn die ik heb ingescand zet hij alles onder elkaar en raak je je indeling kwijt.

Bij opmaak heb ik voor zover ik weet alle opties al gekeken, er staat geen achtergrond ingesteld, ook de opvulling staat uit en er is ook geen arcering te vinden. Het omzetten naar Word was door een standaard programma van de scanner gedaan, dus misschien is er wel niets aan te doen, of het moet zijn dat je kunt plakken, de tekstindeling kan behouden maar de opmaak niet.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hele tekst selecteren (Ctrl-A) en Standaard opmaakprofiel geven.

Verwijderd

Topicstarter
Heb Word zo niet bij de hand, moet dat morgen even voor iemand doen, waar kan ik dat standaard opmaakprofiel kiezen?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Opmaakprofielen kun je kiezen in een drop-down lijst in de Opmaak werkbalk. Meestal staat die standaard aan. Zo niet dan moet je hem even aanzetten. Anders menu Opmaak>Opmaakprofiel.
Pagina: 1