Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] PC komt niet uit slaapstand bij het inloggen op afstand

Pagina: 1
Acties:

• Lucas1988
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-04 12:20
Ik heb een probleem met een computer.
Elke avond na dat een computer op slaapstand gaat wil ik in de loop van de volgende ochtend remote op deze computer. Gevolg is dat hij niet goed uit slaapstand komt. Ik moet dan de computer uitzetten en aanzetten.

Draait op windows xp sp3.
nieuwe updates.
maleware bytes gedraait.
opties bij energiebeheer staan na mijn inzien goed.

iemand idee?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer dit eens:
1.On the target computer in Device Manager or in the network settings select the network card.
2.Click on: Properties
3.Click on the configure button of the network card.
4.Select the tab: Power management
5.Set a check mark at: Allow this device to bring the computer out of standby
6.Click on: OK
7.Continue to close all property pages.
Voor meer tips: http://winhlp.com/node/57

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 18-11-2010 11:40 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Lucas1988
bedankt voor je raad. ik heb gedaan wat er staat en hopelijk lukt het morgenochtend wel.
ik reageer dan nog of het gelukt is of niet

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Lucas1988 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:51:
bedankt voor je raad. ik heb gedaan wat er staat en hopelijk lukt het morgenochtend wel.
ik reageer dan nog of het gelukt is of niet
Prima. Mocht je een oplossing hebben, geef dan ook aan wat voor jou doorslaggevend is geweest :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Daarnaast geef je ook wat weinig informatie (hoe probeer je bv. contact te maken..enneh..via internet of vanaf het lokale netwerk, etc.).

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

• Lucas1988
Oke begrepen, gelukkig zit ik zelf op een servicedesk.. met mijn kennis en zoekopdrachten op google kwam ik er niet achter wat nou het probleem was.

Met remote op de computer bedoelde ik: op afstand op de computer gaan via het internet.

Dit is tevens heel erg makkelijk voor sommige gebruikers want ik heb gezien dat meerdere een oplossing zoeken en ik hoop dat dit hem mag zijn.
Pagina: 1