ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
probleem 2 : proggie voor mousewheel.. kweenie zeker of die ook voor de duimknop is. maar ik heb duimknop op volgende manier ingesteld. invoegen in baseq2\config.cfg hebbie meteen zoom functie op de duimknop
alias +zoom_fire "fov 70;fov 45; sensitivity 5"
alias -zoom_fire "fov 45;fov 70;fov 90; sensitivity 8"
bind MOUSE3 "+zoom_fire"
icq maar als je die icqwheel patch voor q2 wil
ik zag twee beren fout parkeren....
allemaal leuk maar ik minstens 4 knoppen op mijn muis...Op Wednesday 14 March 2001 13:30 schreef kaspur het volgende:
probleem 2 : proggie voor mousewheel.. kweenie zeker of die ook voor de duimknop is. maar ik heb duimknop op volgende manier ingesteld. invoegen in baseq2\config.cfg hebbie meteen zoom functie op de duimknop
alias +zoom_fire "fov 70;fov 45; sensitivity 5"
alias -zoom_fire "fov 45;fov 70;fov 90; sensitivity 8"
bind MOUSE3 "+zoom_fire"
icq maar als je die icqwheel patch voor q2 wil
3 normale knoppen zeg maar waarvan 1 wheel en als extra 1 duimknop...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
met die code "+zoom fire" krijg ik de duimknop erin! en die patch is voor de scrollknop. nouw wat wil je dan nog meer ?? dan gebruik je toch alle knoppen !?[b]Op Wednesday 14 March 2001 13:22
probleem 2: ik krijg mijn muis niet werkend... heb een logitech mouseman wheel en ik krijg de duimknop er niet in...
dit moet echter toch kunnen....
hem binden aan een knop heft overigens geen zin want dat heb ik al geprobeerd....
misschien dat er ergens een patch is ofzo???
voor quake dan....
-----------------------
thnx
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Ga naar configuration -> mouse -> en stel daar je duimknop in met als functie "middle button".
(Uiteraard wel eerst logitech drivers installeren!)
Zo zou het moeten werken, bij mij igv wel
een scroll functie aan je duim knop toewijzen......
weet niet hoe je dat wil doen maar nee...
dat werkt niet...
heb overigens nu mouseware 9.26
Thomas
je kan bij mouseware je 4de muis knop instellen als ietsOp Thursday 15 March 2001 09:36 schreef Lord_T het volgende:
dat werkt dus ook niet he....
een scroll functie aan je duim knop toewijzen......
weet niet hoe je dat wil doen maar nee...
dat werkt niet...
heb overigens nu mouseware 9.26
Thomas
stel hem in als backspace of zo en hij doet het in je q2 als backspace :):)
bij mij werkt het dan wel :):)
maar bij mij als ik in quake2 zelf zit dan kan ik ook niet via escape en dan controlls de duimknop selecteren...
hij vindt hem gewoon simpelweg niet...
ik heb quake versie.. 3.20 x86
kan er iemand mij niet ff hellpen..
oh en ik heb hem op usb aangesloten
Probleem 2: Allereerst NIET Mouseware 9.26 gebruiken!! Hiermee kun je niet 2 knoppen tegelijk gebruiken |:(
Je duimknop op "middle button" zetten in mouseware en dan in Q2 binden aan "mouse3" MOET werken! Zo niet dan zit er iets erg fout (Doet je duimknop het wel?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
staat nu op backspace ingesteld....
maar over cl_maxfps die wordt afgekapt op 85 door barrysworld en ook op fragland enzo.....
een andere mouseware? waar vind je dat?
thnx
Thomas
hopelijk is er ook iemand die mij heel goed kan helpen...
The only Aristos