Ik wil een videokaart met tv-out kopen, samen met een tv-kaart. Kan ik dan als ik dus tv aant kiken ben, winampen (dus gewoon windoos op mijn tv) en vervolgens overschakelen naar een tv-zender? Ik hoorde vage verhalen dat het niet mogelijk zou zijn, dat als je tv wil kijken je tv op je tv-kaart moet aansluiten, en als je wil 'windowzen', je tv moet aansluiten op te tv-out van je videokaart? tnx!
Meestal sluit je een videokaart met tv-out aan via scart op een av-kanaal van je televisie.
Je PC komt dan op av-1 of av-2 of av-2s terecht (Afhankelijk van voor televisie je hebt)
Je PC komt dan op av-1 of av-2 of av-2s terecht (Afhankelijk van voor televisie je hebt)
Verwijderd
Het werkt hier prima, maar wat is het nut ervan? Als je tv kijkt wil je toch gewoon het geluid van de tv horen en niet het gebler van winamp er door heen?
Maar verder is het wel handig als je monitor kapot gaat en je 3 weken moet wachten tot ze eindelijke en nieuwe komen brengen. Dan kun je gewoon switchen tussen windows en tv met de afstandsbediening.
Nu heb ik ze gewoon weer tegelijk aan staan
Maar verder is het wel handig als je monitor kapot gaat en je 3 weken moet wachten tot ze eindelijke en nieuwe komen brengen. Dan kun je gewoon switchen tussen windows en tv met de afstandsbediening.
Nu heb ik ze gewoon weer tegelijk aan staan
Het nut ervan is, om je tv te gebruiken als stereotoren. En het geluid laat je natuurlijk niet via je tv lopen, wel via mijn versterker! Dan heb je veel beter geluid. Maar het is dus wel mogelijk om tv te kijken via je pc op je tv?
jij wil zeker gratis adult television op je tv
Verwijderd
hmm, ik wel in ieder geval 
Das wel handig, ik heb wel een tv-out maar geen tv-kaart. toch maar eens aanschaffen dan
.
Wat is er nog meer dan canal+ dan?
Das wel handig, ik heb wel een tv-out maar geen tv-kaart. toch maar eens aanschaffen dan
Wat is er nog meer dan canal+ dan?
Pagina: 1