Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
moederbord: rampage ll extreme
processor: intel core i7 950
voeding: cooler master silent pro 1000w
gpu cooling: arctic cooling xtreme 5970
cpu cooling: spire thermax eclipse ll
besturingssysteem: windows 7 x64

het probleem is dat ik bij 3dmark vantage maar 14000 graphics score krijgt nu vraag ik mij af of ik een gpu moet inschakelen zo ja hoe moet dat dan en ik heb nog niet overclocked en ik heb een gast gevonden met het zelfde probleem maar daar kon ik het antwoord niet in vinden hij staat bij [HD5970] Maar 1 GPU die werkt; de andere uitgeschakeld?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Van de pagina waar je zelf naar linkt:
Op een X2 kaart of HD5970 zul je die optie inderdaad niet vinden in de drivers maar waar je wel naar kunt kijken is of Catalyst AI niet uitgeschakeld staat. Als deze wel uitgeschakeld is dan is Crossfire ook uitgeschakeld en gebruik je inderdaad maar 1 core. Zet deze naar normal voor de beste graphics of op advanced voor betere optimalisatie ten koste van wat grafische kwaliteit (al is het discutabel of je daar uberhaupt iets van ziet).

Desktop | Server | Laptop

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
heb je de bios van de kaart al gecheckt als het goed is kommen er 3 naar voren
een is crossfire (hoeft er niet te zijn als ze op 1 pcb zitten)
en 2 x de graphics chip zelf. (dit voorbeeld is bij nvidia kaart weet niet hoe het bij ati zit)

Als deze er niet zijn heb je of je drivers niet goed staan of je hebt een kapotte kaart

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er achter gekomen dat er een ingang van me video kaart het niet doet dus ik ga terug naar alternate en hopen dat ik een andere videokaart krijg en dan vraag ik wel hoe het precies moet maar er is wel een probleem ik had een maand geleden er een nieuwe koeler op me videokaart gezet de arctic cooling xtreme 5970 maar nu vraag ik mij af of de garantie nu vervalt of niet

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik vind het heel erg dat je problemen hebt met je videokaart, maar zou je alsjeblieft je Posts even op leesbaarheid kunnen controleren? Je gebruikt geen hoofdletters of leestekens en ramt zo alles achter elkaar neer. Dat leest voor geen meter.