Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resma
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-08 20:56
Ik heb een Windows 7 64bit Media Center staan gebaseerd op een Asus P5E-VM DO mainboard. Nu heb ik zeer recent een nieuwe router aangeschaft die ook op de 5Ghz band kan werken (WL-309) en om daarvan gebruik te maken tevens een Sitecom WL-329GM dual band USB adapter. Deze vervangt een Conceptronic C300RU die zonder probleem functioneerde.

Als de machine na enige tijd in S3 te hebben gestaan wordt wakker gemaakt, dan wordt de Wireless Adapter vervolgens niet meer herkend; 'Unknown device'. Opnieuw steken van de adapter lost dit meestal op, totaan de volgende S3.

Ik heb zowel de meegeleverde drivers als de meest recente van de Sitecom site gebruikt, beiden met hetzelfde resultaat.

Ik heb de adapter inmiddels aangemeld voor RMA, maar ben toch benieuwd of anderen eenzelfde ervaring hebben met deze, of een andere Wireless adapter en hoe ze e.e.a. hebben opgelost.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. In het OH Beleid staat duidelijk dat vragen over netwerkapparatuur in Netwerken hoort en niet hier. Graag voortaan beleid en FAQ lezen voor je een topic start.

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!