Toon posts:

adverteer vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of de vraag hier in deze categorie gepast is maar, waar moet ik contact op zoeken of een klacht tegen mensen die me vraagjes sturen op mijn advertenties?

ik ben nieuw hier. :)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je geeft een beetje weinig informatie. Heb je het over een vraag en aanbod advertentie of misschien iets totaal anders?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als het over V&A gaat: Pricewatch of meer persoonlijk: pricewatch@tweakers.net. Als je nog meer vragen hebt, lees dan ook eens de FAQ door: Tweakers.net FAQ (pagina 4: Pricewatch: Vraag & Aanbod / Beoordelingen)

[ Voor 11% gewijzigd door Dirk op 17-11-2010 21:13 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Generieke vragen over V&A (ik ga er ook maar vanuit dat het daarover gaat) kan het beste in het subforum Pricewatch. Dit topic zal ik derhalve alvast verplaatsen. Specifieke vragen kunnen het beste naar pricewatch@tweakers.net, zoals Dirk ook al aangeeft. Succes :)

☻/
/▌
/ \