Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Her installatie Win 7

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn win 7 opnieuw installeren, nu was dat met xp niet zo,n probleem
gewoon serienummer opnieuw invoeren en klaar.

Nu heb ik een officiele versie Win 7 , deze is al geactiveerd ,is het nu mogelijk
deze versie te herinstalleren ???
Omdat ook deze versie weer geactiveerd moet worden, maar dit nummer al is gebruikt voor de
activatie van de "oude" Win 7 installatie.

Wie heeft een tip ?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Microsoft bellen als je hardware veranderd is. :+ moet je even opletten welke opties je moet kiezen en wordt je als het goed is doorverbonden met een helpdesk medewerker/ster.

@Calvin
Ja ja, al verbeterd :+

[ Voor 21% gewijzigd door ItMeAedri op 17-11-2010 16:42 . Reden: In de middag naar avondroes! ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Op dezelfde computer moet dan geen enkel probleem zijn.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mag en kan gewoon. Je hardware verandert niet. Mocht je toch activatie problemen krijgen (wat dus niet gaat gebeuren) dan bel je Microsoft gewoon en zullen ze je zeker helpen!

[ Voor 58% gewijzigd door jelmervos op 17-11-2010 16:41 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 07:50
Zhalix schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:40:
Windows bellen :+ moet je even opletten welke opties je moet kiezen en wordt je als het goed is doorverbonden met een helpdesk medewerker/ster.
Microsoft Nederland dan hè, Windows is een product :o

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit zijn vragen die je met een klein beetje zoekwerk prima zonder eigen topic kan beantwoorden :)

[search=Windows 7 herinstalleren] of voor mijn part [google=herinstalleren windows7].

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.