Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ongeveer 6 weken geleden plaatste ik telefonisch een bestelling voor twee abonnementen bij Simpel.nl. Omdat ik voor beide abonnementen nummerbehoud aan had gevraagd adviseerde de medewerker van Simpel.nl mij om het abonnement een maand later in te laten gaan. Op deze manier hadden zij voldoende tijd om "de nummers bij Vodafone los te peuteren" en konden mijn Simpel.nl abonnementen ingaan in de eerste week van november.
In de eerste week van november ontving ik niks dus ik nam contact op met Simpel.nl. Dit gesprek verliep goed, ik kreeg te horen dat mijn simkaarten onderweg waren. Na 3 dagen had ik nog steeds niks ontvangen dus ik nam weer contact op met Simpel.nl. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik dit gesprek opgenomen. "Het spijt ons meneer, door het nummerbehoud zijn de simkaarten wat vertraagd maar u moet ze uiterlijk eind volgende week in uw bezit hebben! Indien u ze dan nog niet heeft wil ik u vragen om nogmaals contact op te nemen met ons."
Vanaf het laatste gesprek heb ik tot vandaag gewacht en ik heb nog steeds geen simkaarten ontvangen. Ik heb vandaag weer contact gezocht met Simpel.nl en kreeg van een van de medewerkster te horen: "Sorry meneer, u bent verkeerd ingelicht. Het nummerbehoud is op 16-11-2010 aangevraagd (GISTEREN DUS) en vanaf die datum kan het nog 3 weken tot 3 maanden duren voordat u uw simkaarten ontvangt." Na een hevige discussie heb ik gezegd dat ik mijn bestelling wou annuleren. "Meneer, dit is niet mogelijk. De bestelling is al in behandeling en kan niet geannuleerd worden." Ik heb direct gevraagd om de supervisor maar uiteraard was dit ook niet mogelijk. Toen ik een aantal keer aangaf dat ik de supervisor wou spreken werd de verbinding simpelweg verbroken, dat is dan wel simpel.

Mijn advies aan iedereen die dit leest: Neem geen Simpel.nl abonnement, Simpel.nl is namelijk helemaal niet simpel! #echtnietsimpel @simpel_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik hoop dat je het een beetje van je af hebt kunnen schrijven. :)

Helaas heeft dit topic verder weinig discussiewaarde, waardoor ik genoodzaakt ben om het te sluiten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.