Hallo,
Zoals de titel al doet vermoeden zou ik graag mijn processor willen upgraden.
Ik haal binnekort de AMD Radeon 6850 HD van Sapphire en zou rond dezelfde tijd ook graag mijn huidige processor willen upgraden, hebben jullie eventueel suggesties ?
Ik zat te kijken naar een AMD Phenom II X4 965 maar ik vraag me af of ik wel een verschil ga merken als ik die haal, ik wil er namelijk geen spijt van krijgen
.
Mijn huidige systeem:
CPU: AMD Phenom II x4 810 4x 2,6 Ghz
Mobo: FOXCONN A7GM-S 2.0
Chipset: AMD 780G
RAM: 4GB DDR2
Videokaart: ATI Radeon 4770 HD --> Dit word een 6850 HD
PSU: 550 Watt Fatality
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor games, internetten, msn, muziek en daarbij heb ik een hekel aan als die dingen traag gaan
Games zijn oa: Just Cause 2, Team Fortress 2, Left 4 Dead 2, Battlefield series, GTA IV, Supreme Commander FA.
- Dylan
Zoals de titel al doet vermoeden zou ik graag mijn processor willen upgraden.
Ik haal binnekort de AMD Radeon 6850 HD van Sapphire en zou rond dezelfde tijd ook graag mijn huidige processor willen upgraden, hebben jullie eventueel suggesties ?
Ik zat te kijken naar een AMD Phenom II X4 965 maar ik vraag me af of ik wel een verschil ga merken als ik die haal, ik wil er namelijk geen spijt van krijgen
Mijn huidige systeem:
CPU: AMD Phenom II x4 810 4x 2,6 Ghz
Mobo: FOXCONN A7GM-S 2.0
Chipset: AMD 780G
RAM: 4GB DDR2
Videokaart: ATI Radeon 4770 HD --> Dit word een 6850 HD
PSU: 550 Watt Fatality
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor games, internetten, msn, muziek en daarbij heb ik een hekel aan als die dingen traag gaan
Games zijn oa: Just Cause 2, Team Fortress 2, Left 4 Dead 2, Battlefield series, GTA IV, Supreme Commander FA.
- Dylan