Ik heb Adobe CS5 op mijn PC geïnstalleerd, maar nu, als ik SoundBooth opstart, dan komt er te staan: 'Beta period for this application has expired', weet iemand hoe ik dit moet oplossen. Alle andere programma's werken wel, alleen SoundBooth niet. En als ik een andere 'versie' installeer, krijg ik een error.
Ik neem aan dat je een legale versie hebt geïnstalleerd? Ik heb dit soort problemen wel gezien als je eerst een trial gebruikt en vervolgens de legale versie eroverheen installeert. Wat gebeurt er als je SoundBooth deinstalleert en vervolgens opnieuw (los) installeert?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar het werkt de hele tijd niet.BtM909 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:24:
Ik neem aan dat je een legale versie hebt geïnstalleerd? Ik heb dit soort problemen wel gezien als je eerst een trial gebruikt en vervolgens de legale versie eroverheen installeert. Wat gebeurt er als je SoundBooth deinstalleert en vervolgens opnieuw (los) installeert?
Dan moet je dat even wat duidelijker vermelden
Wat voor error krijg je? Wat voor "andere" versie installeer je? Heb je een legale versie geinstalleerd? If so, neem contact op met de Adobe helpdesk 
het lijkt erop dat je m'n overige vragen negeert
Zo kunnen we je ook niet helpen
het lijkt erop dat je m'n overige vragen negeert
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ja, sorry ik ben nieuw hierBtM909 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:35:
Dan moet je dat even wat duidelijker vermeldenWat voor error krijg je? Wat voor "andere" versie installeer je? Heb je een legale versie geinstalleerd? If so, neem contact op met de Adobe helpdesk
het lijkt erop dat je m'n overige vragen negeertZo kunnen we je ook niet helpen
14 errors en 14 waarschuwingen (of andersom)...
En de andere versies waren van oudere CS bv CS4 of 3, en de versie was wel legaal, maar om helemaal met Adobe te gaan bellen (of anders) duurt zo lang, ik dacht dit gaat veel sneller...
Je draait een beetje om de vraag heen... Heb je CS5 wel legaal? Om nou te zeggen dat je CS4 en CS3 legaal hebt, dat heeft hier niets mee te maken
.
Ja, ik bedoelde eigenlijk dat CS5 legaal was, had ik duidelijker moet aangeven, sorry..iMick schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:42:
Je draait een beetje om de vraag heen... Heb je CS5 wel legaal? Om nou te zeggen dat je CS4 en CS3 legaal hebt, dat heeft hier niets mee te maken.
Pagina: 1