ik ben van plan om een QDI Kineti.7B *nieuw* Via KT-133/686b socket a 5/1/1/1 200Mhz udma-100 te lopen met een 1200 amd tb.
QDI ken ik niet, staat misschien wel bij Ome Tom (www.tomshardware.com).
Persoonlijk zou ik voor een bekend merk gaan (asus,abit,msi)
Persoonlijk zou ik voor een bekend merk gaan (asus,abit,msi)
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Verwijderd
QDI had/heb ik voor m'n P166. Perfect dingetje voor overklokken en NOOIT problemen. Maarja, da's 3 jaar geleden...
Verwijderd
Ik heb ook nog een QDI bordje, maar daar daraait een P166MMX@216Mhz op. Mijn ervaring met QDI: Goed, stabiel en behoorlijk snel. (housdt er wel reking mee dat dit al een oud bordje is!)
heb in mijn 4e (test pc
) ook een qdi legend Brilianx 1s mobo (ja met de bx chipset) en draait prima een p3 450 op.. ook mijn nieuwe p3 850 werkt.. p3850 heb ik laten booten op 1040, maar liep vast. Mijn p3 450 loopt op dat bord stabiel op 112bus, daarna moet ie helkaas naar de 133 en dan boor die wel op 600, maar op moment dat windows laad.. ..nha.. we kunne wachten totdat we een ons wegen. Reden waarom ik dit bord heb gekocht ?, was van een maat van me en die had een 40gid WD schijf en die pakte die niet...
Maar ik moet zegen dat het een stabiel bordje is, en het is mijn test pc, dus echt alle komt er op en gaat eraf.. heb hem al een 3 maand, geen problemen... Is ook niet (merkbaar) langzamer dan mijn ASUS p2b-f ./.
Maar ik moet zegen dat het een stabiel bordje is, en het is mijn test pc, dus echt alle komt er op en gaat eraf.. heb hem al een 3 maand, geen problemen... Is ook niet (merkbaar) langzamer dan mijn ASUS p2b-f ./.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Een maatje van me werkt bij QDI, en wat ik begreep gaan ze toch wel stevig aan de weg timmeren, met vrij heftige mammaplanken voor een enorm concurerende prijs...
Overigens is de internationale website van QDI de nederlandse... http://www.qdi.nl alle specs zijn gewoon daar te zien..
Krijg zelf ook zo'n Kinetiz (K7T-F) socket A bord..schijnt lekker te tweaken te zijn..
Overigens is de internationale website van QDI de nederlandse... http://www.qdi.nl alle specs zijn gewoon daar te zien..
Krijg zelf ook zo'n Kinetiz (K7T-F) socket A bord..schijnt lekker te tweaken te zijn..
kijk eens aan. goede berichten en een webside.
ik heb gekeken en tot mijn conclusie gekomen dat qdi mooie mamabordjes maakt.

http://www.qdi.nl/english/mbkine7b.htm
dit zie er goed uit. ook de beschijving spreek mij aan. En bedankt voor de infomatie...
ik heb gekeken en tot mijn conclusie gekomen dat qdi mooie mamabordjes maakt.

http://www.qdi.nl/english/mbkine7b.htm
dit zie er goed uit. ook de beschijving spreek mij aan. En bedankt voor de infomatie...
Verwijderd
You're welcome, en laat ff weten of je er 1 neemt....kan ik bij m'n maat provisie bedingen 
Maar inderdaad, reetestrakke plankjes, echt vreemd dat ze nog zo onbekend zijn..
Maar inderdaad, reetestrakke plankjes, echt vreemd dat ze nog zo onbekend zijn..
het is via pc-priv project naar het even uitgesteld maar ik laat het nog wel weten ..
Verwijderd
Lijkt me een goed plan, we zullen vrij veel zelf uit moeten vinden over dit plankje, en dan kan het geen kwaad om te weten dat je bij elkaar kan aankloppen...
Hoe ?Op woensdag 14 maart 2001 13:32 schreef _666_ het volgende:
Ik heb ook nog een QDI bordje, maar daar daraait een P166MMX@216Mhz op. Mijn ervaring met QDI: Goed, stabiel en behoorlijk snel. (housdt er wel reking mee dat dit al een oud bordje is!)
Heb d'r 1 in mijn vriendinnetje d'r pc zitten bouwen en het draait best stabiel dat systeempje (ben er af en toe een beetje jaloers op maarja die van haar is niet geOCed en ze loopt er niet mee te kloten zoals ik en dat zegt genoeg) Ik heb zelf een msi K7T Turbo en die bevalt me prima -> lekker over te klokken en kost mischien 50,- meer en dat is ie zeker waard
(oh en zoek ff in de search want daar staat vast nog wel een oud topic van me over de qdi met mijn bevindingen of hij moet verloren zijn gegaan met de crash -> was hetzelfde MoBo waar het over ging)
(oh en zoek ff in de search want daar staat vast nog wel een oud topic van me over de qdi met mijn bevindingen of hij moet verloren zijn gegaan met de crash -> was hetzelfde MoBo waar het over ging)
ja, klopt, wil alleen weten hoe aan die 216 komt, kon nl. nix nuttigs vinden in de search....
Pagina: 1