Dit artikel: nieuws: Kleine kernel-patch laat Linux desktoptaken vloeiender verrichten
Uit de tekst van het artikel kan ik nauwelijks opmaken wat er nou precies gedaan wordt...
Als ik echter Ruud Koot in 'nieuws: Kleine kernel-patch laat Linux desktoptaken vloeiender verrichten' lees, en freggy in 'nieuws: Kleine kernel-patch laat Linux desktoptaken vloeiender verrichten' dan wordt het me volkomen duidelijk.
Misschien dat de tekst iets aangepast kan worden, om te laten zien wat er precies gebeurd? (En dat mensen zien dat er niets magisch gebeurd....)
Een mogelijke suggestie:
Uit de tekst van het artikel kan ik nauwelijks opmaken wat er nou precies gedaan wordt...
Als ik echter Ruud Koot in 'nieuws: Kleine kernel-patch laat Linux desktoptaken vloeiender verrichten' lees, en freggy in 'nieuws: Kleine kernel-patch laat Linux desktoptaken vloeiender verrichten' dan wordt het me volkomen duidelijk.
Misschien dat de tekst iets aangepast kan worden, om te laten zien wat er precies gebeurd? (En dat mensen zien dat er niets magisch gebeurd....)
Een mogelijke suggestie:
Het gaat om het toevoegen van 224 regels code en het verwijderen van 9 regels. Dit zorgt ervoor dat er automatisch taskgroups per tty worden aangemaakt: door het op deze manier scheiden en isoleren van zware werklasten van doorsnee desktoptaken wordt de werking geoptimaliseerd voorkomen dat de werklast op de achtergrond alle processortijd van de voorgrond taken afneemt, en het daarmee onresponsive maakt.