Hallo,
Ik zit met een vraagje, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een betere stereo versterker voor mijn speakers.( Mourdaunt short 902i)
Ikzelf heb nu een Denon PMA-500ae versterker.
Ik ben opzoek naar een versterker die meer hoog in het geluidsbeeld geeft.
Ik heb al een marantz pm5003 en een cambridge audio 340 geprobeerd, maar deze gaven niet echt een ander geluidsbeeld dan de denon( ze waren wel iets muzikaler vond ik). Daarnaast hadden deze ook te weinig vermogen.. zodra het geluid wat harder ging begon het te vervormen..
Ik heb al duurde speaker kabel aangesloten, en goede (gouden) audio kabels gebruikt.
Hebben jullie misschien een idee welke versterker een goede combinatie vormt?
2e hands had ik al zitten kijken naar een marantz pm7000, of de pm7001.
Maar aangezien ik het geluid van de pm5003 ook niet veel verbetering vond geven is dit misschien geen goed idee?
De prijs ligt zo rond de 200 a 250 euro dat ik wil uitgeven.
Foto van hoe het erbij staat:
Ik zit met een vraagje, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een betere stereo versterker voor mijn speakers.( Mourdaunt short 902i)
Ikzelf heb nu een Denon PMA-500ae versterker.
Ik ben opzoek naar een versterker die meer hoog in het geluidsbeeld geeft.
Ik heb al een marantz pm5003 en een cambridge audio 340 geprobeerd, maar deze gaven niet echt een ander geluidsbeeld dan de denon( ze waren wel iets muzikaler vond ik). Daarnaast hadden deze ook te weinig vermogen.. zodra het geluid wat harder ging begon het te vervormen..
Ik heb al duurde speaker kabel aangesloten, en goede (gouden) audio kabels gebruikt.
Hebben jullie misschien een idee welke versterker een goede combinatie vormt?
2e hands had ik al zitten kijken naar een marantz pm7000, of de pm7001.
Maar aangezien ik het geluid van de pm5003 ook niet veel verbetering vond geven is dit misschien geen goed idee?
De prijs ligt zo rond de 200 a 250 euro dat ik wil uitgeven.
Foto van hoe het erbij staat:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 15:44 ]