Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Hallo,
ik heb een tijdje nu een FRITZ!Box Fon WLAN 7340. Daarvoor had ik zijn voorloper en dat werkte allemaal prima totdat de fritz doodging. Ook was er een Panasonc DECT telefoon op aangesloten en alles werkte uitstekend.

Omdat de modem niet meer aan de praat te slingeren was een nieuwe via XS4all geleverd gekregen en alles werkte weer prima. Nu heb ik geprobeerd om een aantal nieuwe DECT telefoons aan te sluiten. Dat werkt ook alleen is de standby tijd van de nieuwe telefoons bedroevend. ZE houden het niet eens 1 dag uit!

De panasonic werkt nog steeds als vanouds maar de nieuwere DECT telefoons niet. Als eerste een setje Philipsen geprobeerd en nu met Profoon dezelfde malheur. Ook heb ik op de profoons steeds een irritante Tik tijdens het bellen. Het type Profoon is PDX-6400.

In het configuratie scherm van de Fritz geen verschil tussen de telefoons kunnen ontdekken qua features of zo.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AVM, de fabrikant van de Fritz!Box staat bekend om haar zeer goede service en garantie (5jaar!).
Ook voor Nederland is er een speciale helpdesk in het Nederlands. (024-3 24 95 60)
Daarnaast is er een speciaal service emailadres waarop je snel en gedegen antwoord kunt verwachten.
Kijk maar op de FRTZ!BOX Support Site: http://www.avm.de/en/service/support/index.html