Ik ben bezig met het opzetten van een webshop. Ik maak gebruik van een template voor Magento (Hello Wired). Het lijkt mij praktisch om onder de klantenservice twee columns te maken (het gaat om deze site Klantenservice). Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik geen ervaring met divs en css heb, maar door wat code te bestuderen heb ik toch aardig wat aanpassingen kunnen maken. Deze aanpassing lukt mij echter niet.
Schematische voorstelling van mijn bedoeling
Binnen magento wordt er gewerkt met een csm met daarbinnen pagina's en statische blokken.
Dit is mijn code voor de klantenservice pagina.
De css zit in een losse file. Dit heb ik ervan gemaakt
Kan iemand mij vertellen welke aanpassing ik moet maken zodat de twee blokken naast elkaar komen te staan?
Schematische voorstelling van mijn bedoeling
Navigatie links | Inhoud |
Binnen magento wordt er gewerkt met een csm met daarbinnen pagina's en statische blokken.
Dit is mijn code voor de klantenservice pagina.
HTML:
1
2
3
4
5
| <div class="klantenservicehome"> <div class="navigatielinks">{{block type="cms/block" block_id="klantenservice"}} <div class="rechts">{{block type="cms/block" block_id="service_text"}}</div> </div> </div> |
De css zit in een losse file. Dit heb ik ervan gemaakt
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| .klantenservicehome { } .klantenservicehome .navigatielinks { float: left; width: 200px; } .klantenservicehome .rechts { float: right; width: 300px; } |
Kan iemand mij vertellen welke aanpassing ik moet maken zodat de twee blokken naast elkaar komen te staan?