Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraagje. Ik ben van plan om een laser te laten bestellen van china. Ik heb op internet en op dit forum gezocht van tot hoeveel mW het is toegestaan. Op wikipedia kan je vinden dat t/m class 3B toegestaan is in nederland. Ik heb op tweakers forum gevonden: Laser Class 3a in een Plexiglazen PC Legaal in Nederland?
Maar ik wil graag toch nog duidelijk antwoord op mijn vraag van hoeveel mW het is toegestaan voor een laser in nederland. Is het TOT 5 mW en moet ik er bijvoorbeeld 1 van 4mW of kan ik gewoon een laser van 5mW bestellen? Ik heb verschillende antwoorden gevonden op internet over dit onderwerp dus ik wou het hier nog ff vragen.
Bijvoorbaat dank
Maar ik wil graag toch nog duidelijk antwoord op mijn vraag van hoeveel mW het is toegestaan voor een laser in nederland. Is het TOT 5 mW en moet ik er bijvoorbeeld 1 van 4mW of kan ik gewoon een laser van 5mW bestellen? Ik heb verschillende antwoorden gevonden op internet over dit onderwerp dus ik wou het hier nog ff vragen.
Bijvoorbaat dank