Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 23:07

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een volgende (klein) probleem.

Eergisteren heb ik een FTP-servertje opgericht dmv Serv-u. Alles werkt na de install.
Op een gegeven moment haalt serv-u een update op, en werkt het niet meer.. of iig, er kan vanuit buiten geen verbinding meer gemaakt worden. Via het eigen netwerk wel.
Na een proef op de som door serv-u een de-install te geven en het er vervolgens opnieuw opgezet te hebben werkt het weer..
Nu raad je het misschien al.. Serv-u haalt de update op en vervolgens kan er vanuit buiten geen verbinding meer gemaakt worden:D

Weer een her-install gedaan, nu gekozen dat serv-u geen update’s meer binnen haalt.. Maar tot mijn grote verbazing wordt er toch geupdated en werkt het niet meer..

Ik zie iets over het hoofd betreft het updaten? Waar kun je het nog meer uitzetten dat serv-u gaat updaten? Want ik begin er nu wel een beetje gek van te worden.

Alvast bedankt!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 23:07

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Nu stuit ik op een ander probleem..

Update is trouwens gelukt.. Ik weet alleen niet hoe, maar het werkt.

Probleem:

Als ik de pc dmv een ping aanwil zetten (van buitenaf) gaat dit goed, echter heb ik mijn schijf die ik gedeeld heb met Serv-U via bitlocker beveiligt. Nu kan ik dus geen verbinding maken vanuit een andere pc omdat er eigenlijk om een wachtwoord wordt gevraagt. Maar dit krijg ik niet tezien als ik inlog van buitenaf. Alleen de Serv-U gebruikersnaam en wachtwoord, maar geen wachtwoord om toegang te krijgen tot de schijf..

Kan dit werkbaar gemaakt worden of gaat dit niet?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt