IBM hd 45gb uit de handel?

Pagina: 1
Acties:

• thefounder
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-01 11:21
Weet iemand of het klopt dat deze hd uit de handel wordt genomen? Het verdwijnt nl. steeds meer uit de prijslijsten bij diverse zaken. Verder begreep ik dat er nieuwere types hd's aankomen, maar hier heb ik zelf nog niks over gelezen. Weet iemand wat meer?

Dank u voor uw reactie!!

Verwijderd

Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar. Die schijven stonden opeens niet of nauwelijks meer in de prijslijsten.

Het is ook alleen specifiek dat 45 GB model he...:?

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
Ze zijn nog steeds op verschillende plaatsen te krijgen, het leek mij juist dat vanwege z'n prijs/capaciteit verhouding, dat dit toch wel de meest populaire HD was op dit moment.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:32

backupdevice

No Risk , Full Push

Op Wednesday 14 March 2001 14:41 schreef BurningSheep het volgende:
Ze zijn nog steeds op verschillende plaatsen te krijgen, het leek mij juist dat vanwege z'n prijs/capaciteit verhouding, dat dit toch wel de meest populaire HD was op dit moment.
OP de TD wel ja:P

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Er is inmiddels een nieuwe serie IBM schijven verkrijgbaar in de capaciteiten 20 GB, 40 GB en 60 GB. Deze 60GPX serie vervangt aldus de 75GPX serie waaronder ook de 45 GB.

• BurningSheep
Die schijnen ook iets stiller te zijn of niet?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Het klopt inderdaad dat er een nieuwe serie uit is. Maar waarom halen ze de oude al uit de handel als de nieuwe nog nergens te krijgen is? Ik heb er ook eentje besteld maar of ie nog komt...

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 07:57

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

met de hd is niets mis zover ik weet, al weer 2 weken trouwe dienst hier :)
tja IBM is altijd goed!

edit:
stomme typevoutuh

ja in zo'n klein tekstje ja! :)

...

• BurningSheep
Had ook meteen even de grammaticafouten eruit gehaald ;)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FOUT!

Er was laatst een enorme lading 45 GB schijven gejat. :( (meerdere leveranciers zijn hierdoor getroffen) En mede door de grote vraag is hij (tijdelijk) niet meer te leveren.

Helaas, peanut butter.

Maar Maxtor heb ook wel een aantal mooie schijfies, dus vertig daar je hoop op.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

NOOIT! Nooit zal ik een Maxtor ofzo kopen.. Arrgh, wat is dat een meuk.. :). Heb nog net op tijd 2 van die 45 Gieg IBM schijfjes kunnen halen.. :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Als deze schijven tijdelijk niet meer te leveren zijn. waarom worden ze dan overal uit de prijslijst verwijderd? Ik heb tig nederlandse sites bezocht. Zelfs op een Duitse hadden ze hem al verwijderd.

• 2xtreme
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-04 10:46
Volgens mij worden ze niet meer geproduceerd. Op zich logisch: alle nieuwe schijven hebben 20GB per platter, maar deze nog maar 15.

Ik denk dus dat er binnenkort nieuwe modellen aankomen.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

DAMN
Net nu ik een neije PC wilde. Als ik nu weer moet wachten word geheugen ook weer duurder... Maar ja ik wel een 2xIBM RAID 0 setup (90 Gb) :)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Pagina: 1