Toon posts:

[OSX] Finder vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas nergens oplossingen kunnen vinden voor onderstaand probleem.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1c1d0r2B1q2p0u443Q3t/Schermafbeelding%202010-11-17%20om%2008.52.19.png

De virtuele machine via Parallel's Desktop (Windows 7 64-Bit) bestaat niet meer. Nu heb ik al de .plist verwijderd in de map /Preferences (zoals Apple in hun KB aangeeft) maar toch komen deze items weer terug.

Weet iemand een definitieve oplossing?

---------

Volgend dingetje kan ik ook nergens vinden, zal wel een verkeerde searchquery gebruiken, maar dat terzijde ;)

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0z3Y3J0B022R2C0x1j0v/Schermafbeelding%202010-11-17%20om%2008.51.29.png

Gaat om de soort van 'statusbalk' onderin Finder vensters. Hier kan je exact een soort van breadcrumb zien waar je je bevindt. Hoe kan ik dit inschakelen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 09:07 ]

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:25
Als je via Spotlight zoekt naar 1 van die windows programma's kom je hem dan ook nog tegen? Zo ja ga naar die locatie en verwijder daar alle windows programma's. Wat je hier ziet zijn snelkoppelingen die waarschijnlijk nog op je systeem staan.

Voor je tweede:
In Finder bovenaan klik je op weergave en dan "Toon PadBalk"

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-01 21:36
Pendora schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:02:
Voor je tweede:
In Finder bovenaan klik je op weergave en dan "Toon PadBalk"
Die balk heeft hij al aanstaan. :)

Wat je eerste vraag betreft, misschien kun je een herinstallatie van Parallels proberen?
Anders misschien vóór het verwijderen ervoor zorgen dat je Windows apps niet worden gedeeld met OSX, dan zouden die verwijzingen weg moeten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Mint op 17-11-2010 11:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Pendora: Thanks, that did the trick!

@Pendora: Dat was een screenshot waar de Padbalk al aanstond, als voorbeeld :)

Herinstallatie van Parallels heb ik ook gedaan, upgrade van 5 naar 6 (allemaal legaal overigens) ging goed. De Virtuele Machine werd zoo traag dat ik heb besloten alles te verwijderen om vervolgens opnieuw te installeren.

Ik zal via spotlight nog 's proberen!

Verwijderd

Topicstarter
En gefixt, dankzij de Spotlight tip!

Ben weer helemaal happy met OSX :)

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 20:09
Kijk, hier zat ik ook naar te zoeken (die achtergebleven Parallels links). Gelijk thuis eens uitproberen!

PSN: Sluuz

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:25
Mooi dat alles gelukt is!
Pagina: 1