Asrock x58 Extreme 3 herstart "probleem"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Van de week heb ik mijn nieuwe systeem geinstalleerd en alles loopt stabiel en goed.

Ik heb echter 1 probleem bij elke reboot, waarbij het systeem zich voor een aantal seconden compleet uitschakeld en daarna weer aangaat.

Voordat ik deze post begon heb ik overal gezocht en zelf proberen te achterhalen wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn, maar ben niet tot een oplossing gekomen.

De nieuwste bios versie is overigens geinstalleerd op mijn Asrock x58 Extreme 3 MB.

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Dus je zit in je OS, kiest voor herstart, de pc sluit af, gaat uit, weer aan en start weer op? Alle fans en dergelijke gaan uit?

Wat heb je zoal geprobeerd? Heb je onderdelen vervangen of iets dergelijks?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
ik denk eerlijk gezegt dat dit normaal is voor Asrock borden, dit deed mijn oude bord van hun ook altijd en dat was de X58 extreme. ik snap ook niet wat hier het probleem aan is om eerlijk te zijn. ja, het duurt misschien 2 seconden langer om te rebooten maar het is niet iets wat een probleem is.

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Harm30 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:26:
ik denk eerlijk gezegt dat dit normaal is voor Asrock borden, dit deed mijn oude bord van hun ook altijd en dat was de X58 extreme. ik snap ook niet wat hier het probleem aan is om eerlijk te zijn. ja, het duurt misschien 2 seconden langer om te rebooten maar het is niet iets wat een probleem is.
Daarom staat "het probleem" ook tussen aanhalingstekens ;) .
Intussen al vele moederborden gehad en er zat er geen tussen die na het klikken op herstarten in windows eerst helemaal uitging incl fans. Zie het nut er ook niet van in |:(
Vraag me gewoon af waarom Asrock dit dan zo doet :?
I.i.g. bedankt voor de reacties. Dan weet ik dat dit normaal is voor dit moederbord.

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
cadamink schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:33:
[...]

Daarom staat "het probleem" ook tussen aanhalingstekens ;) .
Intussen al vele moederborden gehad en er zat er geen tussen die na het klikken op herstarten in windows eerst helemaal uitging incl fans. Zie het nut er ook niet van in |:(
Vraag me gewoon af waarom Asrock dit dan zo doet :?
I.i.g. bedankt voor de reacties. Dan weet ik dat dit normaal is voor dit moederbord.
ja dat zag ik later pas :9, het is idd ook best wel vreemd dat het gebeurt. ik vroeg hem me zelf toentertijd ook af. ik meende dat sommige borden van Asus het ook deden. maar weet niet meer zeker.

gametag: estruqiarixs