Asus Nivdia Geforce GTX 470 geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 15:01
Hallo,

Vanmiddag heb ik mijn Asus Nivdia Geforce GTX 470 van Alternate binnen gekregen. Nadat ik mijn oude GPU Nvidia GT 240 eruit heb gehaald en heb de GTX 470 aangesloten. Nadat ik hem heb opgestart via de onboard videokaart vond mijn windows 7 de kaart wel. Ik heb toen geprobeerd hem op mijn 470 aan te sluiten maar daar gaf hij geen beeld. Mijn aparaat beheer zegt ook niet dat hij in de lijst staat. Nu is het dus zo dat ik geen drivers kan instaleren omdat hij aangesloten moet zijn en beeld moet hebben. En moet ik messchien mijn computer opnieuw instaleren?

Mijn moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO
Processor : AMD Phenom x4 970 3.2 GHZ
RAM: 4GB
MVG
Joey

[ Voor 7% gewijzigd door Kobject op 16-11-2010 20:42 ]

Verwijderd

Gooi alle videokaart drivers er eens af, eerst via software en dan nog eens driver sweeper laten lopen om de resten te verwijderen.

Check ook of je je nieuwe videokaart goed geïnstalleerd hebt, zit hij helemaal in het pci-e slot, en heb je de voedingskabels correct aangesloten?

Als je een hdmi kabel gebruikt kan het zo zijn dat je pas bij het windows aanmeldscherm beeld krijgt, dat is bij mijn gtx295 het geval.

Schakel zowieso de onboard gpu in de bios uit!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 15:01
Ik kan alleen bij dit moederbord in de BIOS niet vinden hoe ik mijn Onboard GPU uit kan zetten

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Heb je de extra voeding op je kaart wel aangesloten?

Verwijderd

Klinkt als een voedingsprobleem. Ik zou even goed nakijken of je niet misschien ook een krachtigere voeding nodig hebt.