Hallo mensen,
Ik ben van plan binnenkort mijn pc te gaan upgraden. Ik wil deze onderdelen gaan kopen:
Daarbij wil ik dan de 500GB WD gebruiken van de pc die wordt gebruikt.
De voeding die er in zit is 550 watts. Hij is al redelijk oud. Weet niet welk merk. Hij is 2e hands overgenomen een jaar of 5 geleden.
De videokaart uit dit systeem blijft een Club3D 4650
(ja ik weet het, maar die wordt later, samen met de voeding vervangen.)
Mijn vraag is nu: zijn er problemen die ik tegen ga komen, waar ik overheen heb gekeken. Dit wordt de eerste pc die ik zelf in elkaar zet. De pc waar ik nu op werk is ook in elkaar gezet, maar door mijn broer.
Ik heb al zoveel mogelijk gechecked(natuurlijk). Het moederbord is volgens vele webwinkels niet compatible met de X6, maar volgens asrock zelf wel (vanaf 1.40).
Geheugen is compatible met MB (1300MHz is ondersteund)
Alle critiek/hulp is welkom!
Ik ben van plan binnenkort mijn pc te gaan upgraden. Ik wil deze onderdelen gaan kopen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 50,82 | € 50,82 |
| 1 | AMD Phenom II X6 1055T | € 154,50 | € 154,50 |
| 1 | Asrock M3N78D | € 44,18 | € 44,18 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 249,50 | |
Daarbij wil ik dan de 500GB WD gebruiken van de pc die wordt gebruikt.
De voeding die er in zit is 550 watts. Hij is al redelijk oud. Weet niet welk merk. Hij is 2e hands overgenomen een jaar of 5 geleden.
De videokaart uit dit systeem blijft een Club3D 4650
Mijn vraag is nu: zijn er problemen die ik tegen ga komen, waar ik overheen heb gekeken. Dit wordt de eerste pc die ik zelf in elkaar zet. De pc waar ik nu op werk is ook in elkaar gezet, maar door mijn broer.
Ik heb al zoveel mogelijk gechecked(natuurlijk). Het moederbord is volgens vele webwinkels niet compatible met de X6, maar volgens asrock zelf wel (vanaf 1.40).
Geheugen is compatible met MB (1300MHz is ondersteund)
Alle critiek/hulp is welkom!