Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reclame RTL XL ( RTL Gemist ) blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, maar ik heb een oplossing om de reclame van RTL XL te blokkeren. Ik weet niet of er al een soort handleiding voor is, maar ik plaats het toch maar even om jullie te helpen.

Deze tutorial gaat trouwens over Firefox, icm met AdBlock Plus.

Stappenplan
1. Installeer AdBlock Plus, een plugin voor Firefox. ( schakel natuurlijk uit op tweakers.net )
2. Ga naar de website van RTL XL. Selecteer een willekeurig filmpje ( ik zelf heb een optreden van The Voice gekozen )
3. Speel het filmpje af, als het goed is krijg je een reclame ( van Mitsubishi o.i.d bij mij ).
4. Klik in de adresbalk en druk op de toetscombinatie: CTRL + SHIFT + V
5. Je ziet de lijst van te blokkeren onderdelen, zoek naar iets dat lijkt op:
||media.rtl.nl/web/components/service/streamspots/2010/*
en blokkeer deze.

Op deze manier lijkt het bij mij in ieder geval te werken, ik krijg voorlopig in ieder geval geen reclame meer op RTL XL. En als je die opeens ergens wel weer krijgt, kun je altijd even kijken bij de blokkeerbare onderdelen lijst en kun je de link alsnog blokkeren ;)

Veel plezier ermee en ik hoop dat het werkt!

Verwijderd

Topicstarter
Oef.. ik las verder in dit subforum wat andere dingen over RTL gemist ( o.a rippen, wat niet toegestaan is ). Hoop dat dit wel toegestaan is... ;)