Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Een tijdtje geleden heb ik de Samsung Galaxy S I9000 aangeschat. Er waren zelden of nooit problemen, alleen de standaart software foutjes, zoals het even vastlopen of programma's wat af en toe niet reageren. Dit was niet echt hinderlijk en kwam zelden voor. Froyo 2.2 zou al deze problemen verhelpen.

Anderhalf week geleden heb ik deze gedownload en geinstaleert via het programma kies. Sins toen heb ik alleen maar problemen met mijn toestel. Trager als eerst, vaker flikkert mijn beeldscherm en moet alles opnieuw laden. Kan zelfs geen mensen uit mijn contacten lijst meer bellen, ik moet via de bel geschiedenis of het nummer zo draaien voordat ik iemand kan berreiken.

Weet iemand hier een oplossing op, de gsm is al 1x terug gegaan naar de service, omdat niemand mij kon verstaan of kon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 19:09

itarix

404 soul not found

Er is een appart galaxy S topic...
Maar goed, Het beste kun je een factory reset doen.
Hiermee verlies je wel al je gegevens (dus backups maken!) maar hierna zijn wel je problemen opgelost.
Bij het updaten blijven er nog dingen over van 2.1 met een factory reset gooit ie ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snap zelf ook tot er meerdere forum berichten van de Galaxy S zijn. Dat zijn meer algemene berichten
en niet specifiek voor deze foutmeldingen, en is erg onhandig en onoverzichtelijk als ik dadelijk tussen al
die grote topics in moet zoeken.

Verder bedankt voor die reactie, en was al bang voor een reset. Is al de 3de keer tot ik deze ga uitvoeren, kan ik ook een backup maken van mijn Apps, zoals savegames?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem alweer opnieuw fabrieks instellingen gedaan. Nog steeds zelfde problemen, en wat het ergste is tot ik niemand kan bellen. Moet ieder nummer handmatig invoeren voordat ik ze wil bellen. Als ik op een contact druk zie ik alleen bericht of video. Weet niemand hier een oplossing voor? Want mij geduld begint nu echt met deze telefoon op te raken.

(contacten is opgelost, bellen functie wat ik eerder had is weggehaald. Heb nog altijd last van vastlopers, uitvallen, traag en simkaart elke keer opnieuw erin duwen omdat die steeds mijn simkaart niet kan lezen. 2.1 had ik nergens last van)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Magic666

No one's neighbour!

Terug gaan naar de winkel en een nieuwe vragen (eisen) een optie? Je hebt garantie neem ik aan.