Ik ben al een tijd op zoek naar een apart setje voor in de keuken in mijn ouderlijk huis. Er is weinig ruimte beschikbaar voor kabels en speakers, dus ik ben op zoek naar iets kleins.
Nu liep ik in het weekend voor mezelf in een audio zaak waar ze een Sonos systeem ter promotie hadden staan. Dit was draadloos en de kwaliteit was voor dit doeleinde echt perfect. Nu zit ik met één ding, dit is dat zo ver ik weet Sonos gebruik maakt van streaming en een externe bron.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een dergelijk product, maar met een eigen bron (tuner + cdspeler en eventueel internetradio o.i.d.) Verder zou het systeem aan al mijn eisen voldoen.
Dus:
- draadloos
- kleine speakers + basisstation
- relatief goede audio kwaliteit
- CD-speler + tuner en eventueel meer (wifi, internetradio)
Sonos systeem is al redelijk aan het budget dus niks over voor een bron. Plus het is bij me ouders thuis, die willen niet teveel rompslomp / apparatuur eromheen.
Heeft iemand een oplossing of alternatieven voor een dergelijke opstelling?
Nu liep ik in het weekend voor mezelf in een audio zaak waar ze een Sonos systeem ter promotie hadden staan. Dit was draadloos en de kwaliteit was voor dit doeleinde echt perfect. Nu zit ik met één ding, dit is dat zo ver ik weet Sonos gebruik maakt van streaming en een externe bron.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een dergelijk product, maar met een eigen bron (tuner + cdspeler en eventueel internetradio o.i.d.) Verder zou het systeem aan al mijn eisen voldoen.
Dus:
- draadloos
- kleine speakers + basisstation
- relatief goede audio kwaliteit
- CD-speler + tuner en eventueel meer (wifi, internetradio)
Sonos systeem is al redelijk aan het budget dus niks over voor een bron. Plus het is bij me ouders thuis, die willen niet teveel rompslomp / apparatuur eromheen.
Heeft iemand een oplossing of alternatieven voor een dergelijke opstelling?
there's no tweak without the tweaker