Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:11
hallo

zal eerst maar effe uitleggen hoe het komt, ik had mijn mobiel (lg gt540) aan een een vriend gegeven die heeft mijn persoonlijke code (die negen bolletjes) geprobeert te raden dat is hem niet gelukt. Maar hij heeft wel het aantal pogingen overscheden dat je kon proberen om het goed in te voeren. En nu moet ik met mijn google acount inloggen. Het probleem zit er in dat ik geen google acount heb. en ik kan alleen maar nu gebelt worden. Iemand een idee om dit optelossen?

dit heb ik geprobeerd:

de battarij eruit. (werkte niet)

de battarij + simkaart + 4gb sd kaart eruit. (werkte niet )

een google acount maken en dan inloggen. (werkt ook niet.)

op de site van vodafoon kijk of daar een optie stond. (ook niet)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 22:24
Er zijn 2 manieren voor:

1 een hard reset
2 Toestel opnieuw flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
http://www.google.com/sup...id=2d6321226136c7fd&hl=en

Dit heb ik geprobeerd er komt dan download mode te staan :S wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer uitdoen en dan de volumeknop de andere kant ophouden dan dat je deed voor download mode. Dan kom je als het goed is in recovery en kun je met de volume knoppen kiezen voor clear storage en dan bevestigen met de powerknop. wacht tot hij klaar is. Als het goed is doet 'ie het daarna weer. Ben je wel al je apps kwijt. Je moet dus in recovery mode zien te komen i.p.v. download mode.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:57:
Weer uitdoen en dan de volumeknop de andere kant ophouden dan dat je deed voor download mode. Dan kom je als het goed is in recovery en kun je met de volume knoppen kiezen voor clear storage en dan bevestigen met de powerknop. wacht tot hij klaar is. Als het goed is doet 'ie het daarna weer. Ben je wel al je apps kwijt. Je moet dus in recovery mode zien te komen i.p.v. download mode.
als ik dit doe start die normaal op l:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Proberen in te loggen met een Google account van een bekende?
Zal wel niet werken, omdat de telefoon daar nooit mee geregistreerd is maar toch..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
geprobeerd, zoals je als zei werkte dat niet. hoe zal ik opnieuw kunnen flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je nu ik 't beter lees de volume knop naar beneden ingedrukt houden en dan de powerknop indrukken en weer loslaten terwijl je de volumeknop ingedrukt houdt. Anders weet ik 't niet.
Maar hoe heb je je dan geregistreerd op je telefoon?? Of heb je geen emailadres ingevoerd? :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
ik heb mijn tel niet geregistreerd. (niet nodig enz (dacht ik toen)) maar ik heb naar 30 min de handleiding zitten lezen de oplossing gevonden
als die is opgestart, dan vol omlaag+hometoets+zoektoets 5 sec indrukken.

het is opgelost, dus mag een slotje
Pagina: 1