Toon posts:

Probleem met BKF file

Pagina: 1
Acties:

• MrPanda
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-08 11:47
Een week geleden is onze server gecrashed. (Harddisks stonden in Raid5)

De server maakte automatisch backup op een externe disk (bkf file)

Nu heb ik het volgende probleem:
Op de server harddisks ontbrak een groot deel aan data.

En krijg ik de BKF file niet volledig uitgepakt.

In Microsoft backup utility krijg ik bij elk deel de foutmelding:
An inconsistency was encountered in the requested backup file.

Verder heb ik toen gezocht naar BKF repair programma's en dan kwam ik uit bij:
SysTools BKF Recovery, als ik een deep scan doe, is hij na 2 dagen pas op 2% wat betekend dat ie zo'n 100 dagen bezig zal zijn? als ik een quickscan doe is ie er binnen een dag door heen. Hij laat alleen folders zien. Ik kan dus niet zien of dit programma wel alles in de folders vindt.

Ik kan dan niet extracten want dan moet ik het programma aanschaffen, maar ik weet dus niet of hij wel bestanden vind.

De vraag nu:

Hoe kan ik mijn BKF file repareren, en alle bestanden te pakken krijgen. het gaat ongeveer om zo'n 400GB.

Graag reactie.

p.s. heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niets vinden.

• djeems
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-06-2014
lijkt mij dat het aanschaffen van het programma de 400gb data wel waard is....

een goedkopere oplossing zul je waarschijnlijk toch niet vinden. Houd er wel rekening mee dat na het extracten van de data je problemen niet direct opgelost zijn. Bij een fout in een backupbestand kan de fout gekopieerd worden in de data bij het extracten en heb je nog niets.

[Voor 64% gewijzigd door djeems op 16-11-2010 16:41]

• MrPanda
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-08 11:47
Dat geld is ook niet het probleem, alleen in het programma zie ik vooralsnog alleen folders, en kan ik de inhoud niet zien...

Ik weet dus van te voren niet of het gaat werken...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee