Tweede video kaart op de zelfde output met verloopstekker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel 1 PCI-E videokaart, waar dus twee voedings-stekkers op zitten. Kan ik nu nog een tweede videokaart in SLI-opstelling aansluiten en daarbij gebruik maken van een verloopaansluiting vanaf mijn voeding zodat ik totaal 4 voedingsaansluitingen heb voor beide kaarten? Vanaf de voeding ( die overigens sterk genoeg is ) heb ik namelijk niet meer mogelijkheden om een tweede videokaart aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja dat kan, zolang je er maar rekening mee houdt dat je voeding het trekt is er weinig aan de hand.
Let er ook op dat als je meerdere 12V rails hebt, je niet alles aan 1 rail hangt, dit is prima op te lossen door de verloopstekkertjes (gewoon de standaard molex -> PCIe), niet allemaal aan 1 kabel te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
Terw_Dan schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:56:
Ja dat kan, zolang je er maar rekening mee houdt dat je voeding het trekt is er weinig aan de hand.
Let er ook op dat als je meerdere 12V rails hebt, je niet alles aan 1 rail hangt, dit is prima op te lossen door de verloopstekkertjes (gewoon de standaard molex -> PCIe), niet allemaal aan 1 kabel te hangen.
OK, da's duidelijk. Hartelijk dank!

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3