Toon posts:

Problemen met nieuwe audioapparatuur

Pagina: 1
Acties:

• Keselo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23-06-2011
Een goede middag.

Ik heb vanochtend 2 nieuwe apparaten gekocht welke ik in combinatie met skype wil gaan gebruiken, te weten een Sony MDR-RF840RK (headset) en de Trust MC-1500 (microfoon). Hierbij wil ik via mijn headset skype geluid binnen krijgen en via mijn microfoon zelf spreken (vrij logisch). Ik heb echter een probleem, mijn pc herkent deze 2 apparaten niet. Wanneer ik via het configuratiescherm audioopties probeer te veranderen, staat geen van de beide apparaten ertussen. Ik weet 100% zeker dat ik ze op de juiste plaats heb ingeplugd, aangezien er aan de voorkant van mijn pc 2 openingen zitten, 1 voor een microfoon en 1 voor een headset.

Kan iemand mij hiermee helpen? (Ik hoop dat dit in het goede subforum geplaatst is)

mvg.

• AtomicShockwave
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-09 19:01
Weet je zeker dat het frontpaneel van je kast goed is aangesloten? probeer het anders eens direct op de geluidskaart/mobo

• leeke1984
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 14:32
Keselo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:53:
Een goede middag.

...mijn pc herkent deze 2 apparaten niet. Wanneer ik via het configuratiescherm audioopties probeer te veranderen, staat geen van de beide apparaten ertussen.
Hierdoor krijg ik het idee dat de drivers niet goed zijn geinstalleerd. Misschien moet je dat eens controleren. Zaten er geen cd's bij? Handleidingen al gelezen? Kloppen de besturingssysteemversies?

Btw: Groeten doen we hier niet ;)

• Keselo
Het was mijn eerste post, dus leek me wel zo netjes ^^

Rechtstreeks op mijn geluidskaart werkt het ook niet, precies hetzelfde probleem. Handleidingen zaten erbij, maar deze zeiden dat ik aan kon sluiten en dat ze dan direct zouden werken. Mijn geluidskaart heb ik inderdaad nog nooit drivers voor geïnstalleerd, zou het hier aan kunnen liggen? Waar ergens kan ik zien welke geluidskaart in mijn pc zit? (Ja, als het om hardware gaat ben ik echt een a-technisch wonder :D)

Voor geen van beiden apparaten heb ik iets geïnstalleerd trouwens of valt er iets te installeren.

[Voor 23% gewijzigd door Keselo op 16-11-2010 18:52]

• Keselo
Microfoon heb ik inmiddels werkend gekregen, zit nu ook direct op de geluidskaart. Headset krijg ik echter met geen mogelijkheid aan dem praat.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee