Toon posts:

Onderdelen voor Asus A7S

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Cavemania
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-08 11:46
Ik heb een hele mooie Asus A7S laptop. Nu is onlangs mij moederland gecrashed. Ik op zoek naar een nieuw moederland. Nergens te vinden. Helaas wordt de reparatie bij Asus zelf een kostbare zaak. Losse onderdelen kan ik niet vinden. Iemand enig idee waar ik een moederland kan vinden voor deze laptop.

Als niemand een adres weet heb ik wel een adres waar hij gerepareerd kan worden, revamp alleen heb ik daar niet zo'n goed gevoel bij. Iemand ervaringen met deze toko?

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor €1

http://cgi.ebay.de/Asus-A...books&hash=item33628e9b07

Tenminste, ik ga uit dat je met moederland een moederbord bedoelt. En dit is de eerste van vele hits op ebay.de, dus daar is echt wel iets te vinden.

[Voor 36% gewijzigd door TERW_DAN op 16-11-2010 14:52]

30" monitor te koop

• Cavemania
:-) ik bedoelde inderdaad een moederbord. Vervelend die automatische spelingscontrole in Android.

Wat betreft eBay, daar heb ik niet zo veel vertrouwen in na een paar mindere ervaringen.

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cavemania schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:07:
:-) ik bedoelde inderdaad een moederbord. Vervelend die automatische spelingscontrole in Android.

Wat betreft eBay, daar heb ik niet zo veel vertrouwen in na een paar mindere ervaringen.
Bij Ebay zijn het allemaal verschillende mensen die dingen verkopen. Het is niet zo dat Ebay de verkoper is die je een paar keer slecht behandeld heeft.

Met een beetje gezond verstand en twee open ogen kan je daar een stuk geruster zaken doen dan op Marktplaats oid.

Met open ogen bedoel ik dat je dit soort dingen natuurlijk niet over het hoofd moet zien:
Versteigert wird das defekte Mainboard aus einem gebrauchten ASUS A7S.

[Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 16-11-2010 15:12]

DUT Racing

• Cavemania
Dat ben ik idd met je eens. Misschien toch de gok op eBay wagen. Toch heb ik liever een bedrijf hier in Nederland waar ik naar toe kan gaan om te zien wat ik koop.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Waarom een bedrijf uit Nederland? Duitsers zijn veel goedkoper en doorgaans snel, accuraat in beschrijvingen en hebben echt heeeeeeeeeeeeeel veel meer. Dat moederbord dat ik linkte was een van de eerste 10 artikelen ofzo, er is zat keus als je even verder kijkt, vaak spul in nieuwstaat en met garantie.

30" monitor te koop

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cavemania schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:16:
Dat ben ik idd met je eens. Misschien toch de gok op eBay wagen. Toch heb ik liever een bedrijf hier in Nederland waar ik naar toe kan gaan om te zien wat ik koop.
Wanneer je een wasmachine koopt is dat helemaal niet verkeerd, maar de markt in Nederland is gewoon te klein om via normale winkels aan dit soort prul te komen, of je betaald al snel het tienvoudige. Internetaankopen zijn helemaal niet eng, ook niet in het buitenland. Je moet alleen wel zelf opletten wat je doet.

[Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 16-11-2010 15:21]

DUT Racing

• Cavemania
Ik ben ook echt niet bang om online te kopen maar ik moet er wel een goede nota van hebben om in de boekhouding te doen. Dat is iets waar ik wel mee zit.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dan vraag je daar toch gewoon naar. De meeste aanbieders van dit soort spul op eBay zijn gewoon duitse bedrijven die je gewoon factuur en alles leveren.

30" monitor te koop

• Cavemania
Ok bedankt voor de tips, ik ga op zoek op eBay.

• Cavemania
Ik heb behoorlijk lopen zoeken op eBay echter geen moederbord kunnen vinden. Wel laders, toetsenbord etc. De moederborden die er op staan zijn kapot of voor desktop. Dus geen positief resultaat op eBay. Iemand nog een idee?

Heeft iemand ook ervaring met revamp uit oldenzaal? Ze kunnen het eventueel repareren.

• Cavemania
Niemand een idee?? Ik heb gezocht en heb op deze site wel een moederbord gevonden echter vertrouw ik dit niet echt. Heb nog nooit iets van deze site gehoord.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cavemania schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:06:
Niemand een idee?? Ik heb gezocht en heb op deze site wel een moederbord gevonden echter vertrouw ik dit niet echt. Heb nog nooit iets van deze site gehoord.
Hoeveel sites ken jij waar je regelmatig onderdelen voor je laptop koopt? Dus wat verwacht je eigenlijk voor een winkel te vinden? Eentje waar je al jaren lang dagelijks komt en zodoende zeker van weet dat het geen oplichters zijn? Zo een winkel zal je niet vinden, misschien ook omdat je niet al te vaak een moederbord voor je laptop moet kopen of niet? Dus als dat je verwachting is kan je het beter opgeven, zo meteen wordt je nog opgelicht voor een paar Dollar.

Wanneer jij een scam op zou willen zetten om zo veel mogelijk mensen op te lichten, zou je dan een winkel beginnen die reserveonderdelen voor oude laptops verkoopt of een winkel die iPhone's verkoopt?

[Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 18-11-2010 20:50]

DUT Racing

• Cavemania
Beetje jammer deze reactie. Ik ben niet bang om VIA internet te kopen. Waar ik gewoon naar op zoek ben is eem goed adres voor een moederbord van mijn laptop. Aangezien Asus standaard 75 euro behandelingskosten en circa 250 à 300 euro reparatiekosten vraagt laat ik hem niet door hun repareren. Ik kan dit zelf wel het is niet de.eerste en ook niet de laatste reparatie van zo'n apparaat. Ik weet niet wat voor jou een paar dollar is maar zo'n moederbord kost al snel 200 dollar.

Heb jij vertrouwen in een website die allibaba.com heet?

• Rieverst
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-07 09:24
[b][message=35041766,noline]Als niemand een adres weet heb ik wel een adres waar hij gerepareerd kan worden, revamp alleen heb ik daar niet zo'n goed gevoel bij. Iemand ervaringen met deze toko?
Ikke
Terw_Dan schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:20:
Waarom een bedrijf uit Nederland? Duitsers zijn veel goedkoper en doorgaans snel, accuraat in beschrijvingen en hebben echt heeeeeeeeeeeeeel veel meer.
Da's nou het aparte, Revamp laat de laptops in duitsland repareren ;) Ik keek raar op toen op de adressticker een adres in duitsland werd vermeld (Klagenfurt). Overigens vragen ze maar €15,- voor een offerte die er overigens keurig uitziet.

Reperatie en verzending e.d. is prima in orde. De meneer van Revamp die ik aan de telefoon had wist aan de hand van de symptomen exact te melden wat er mis was met de laptop.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee