Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo,

Onlangs heb ik mijn HTC Desire en nu ben ik begonnen om contact personen te syncen d.m.v. mijn gmail account. Dit werkt prima en erg handig. Nu zit ik echter met een probleem, ik wil dus via mijn htc desire een foto selecteren voor een contact persoon en kies er dus eentje die op mijn gsm staat. Deze foto is in eerste instantie van prima beeldqualiteit maar daarna (na sync tussen gmail en gsm) is de qualiteit slecht..

Iemand hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt

Groet Rambie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen verwachten we wat eigen initiatief, dus, breidt aub je topicstart wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-09 12:28

martjah

Appel

Dat komt waarschijnlijk omdat jou telefoon er een soort van thumbnail van maakt.
Ik heb bij mij bij alle contactpersonen in gmail zelf een plaatje neergezet (omdat het sneller ging)
dan vind ik de kwaliteit goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
Ik heb reeds zelf geprobeerd om de afbeeldingen via mijn pc en gmail te uploaden maar gmail blijft er slechte qualiteit van maken. Ik heb ook al geprobeerd om de syncronistatie naar gmail uit te zetten en alleen via mijn gsm een foto te selecteren. Dan blijft de qualiteit goed maar maakt hij dus geen koppeling meer.
Is er bij gmail misschien een mogelijkheid om betere qualiteit foto's te uploaden ipv alleen die kleine tumbnail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 19:07
Rambie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:20:
Ik heb reeds zelf geprobeerd om de afbeeldingen via mijn pc en gmail te uploaden maar gmail blijft er slechte qualiteit van maken. Ik heb ook al geprobeerd om de syncronistatie naar gmail uit te zetten en alleen via mijn gsm een foto te selecteren. Dan blijft de qualiteit goed maar maakt hij dus geen koppeling meer.
Is er bij gmail misschien een mogelijkheid om betere qualiteit foto's te uploaden ipv alleen die kleine tumbnail?
Heb hier zelf ook last van, foto' die via Facebook gesynced worden zijn echter wel van goede kwaliteit.
Geen idee of hier een oplossing voor is, raar is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Maak een nieuw contact voor dezelfde persoon (Vul bij naam bijv. precies dezelfde naam in, en voeg een foto toen aan dit profiel), sla dit contact op in het telefoongeheugen. Koppel (menu > link) dit nieuwe contact met je Gmail contact, en kies dan voor de de foto uit het telefoongeheugen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
deze oplossing werkt inderdaad.. maar wel erg omslachtig.. gelukkig zie ik op internet dat er mee mensen zijn met dit probleem.. jammer dat google het niet oplost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
* CLB bedankt CLB ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1