Toon posts:

mobiele website

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11-2020
heb een vraag over mobiele website.

(desktop) als ik naar w*irrelevant* gaan dan krijg ik een desktop versie van de site te zien.
maar als ik op mijn iphone naar de site gaan dan krijg ik een mobiele versie te zien.

hoe heet zo techniek of benaming zodat ik verder kan zoeken op google.
wat ik wil is: als men op een BB ios enzo naar mijn site gaan dan krijgt ze een andere html5 layout te zien dan op desktop.

tot zo verre ik weet ze maken gebruikt van wordpress op hun mobiele site.
javascript werd niet aanbevolen ipv diverse browers op mobile niet onderstuend.

[Voor 2% gewijzigd door MueR op 16-11-2010 14:14. Reden: linkje weg]

• zwippie
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

zwippie

Electrons at work

Aan de hand van de User-Agent request header kun je zien dat een verzoek van een mobiel apparaat komt.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Wat heb je überhaupt al gezocht? :)

Je kan grofweg de user agent detecteren of werken op IP-basis. Beide hebben zo hun voor- en nadelen.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-09 17:44

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Een klein beetje eigen inzet is te veel moeite? http://www.google.nl/search?q=mobile+website+design

Lees de Quickstart en Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid nog even door. Je loopt hier lang genoeg om te weten dat we meer eigen inzet willen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee