• H1905H
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-11-2015
Ik ben tijdje bezig met opzetten van exchange 2010 . Als ik exchange 2010 opstart krijg ik de volgende error:

: Connecting to remote server failed with the following error message : WinRM cannot process the
request. The following error occured while using Kerberos authentication: The network path was not found.
Possible causes are:
-The user name or password specified are invalid.
-Kerberos is used when no authentication method and no user name are specified.
-Kerberos accepts domain user names, but not local user names.
-The Service Principal Name (SPN) for the remote computer name and port does not exist.
-The client and remote computers are in different domains and there is no trust between the two domains.
After checking for the above issues, try the following:
-Check the Event Viewer for events related to authentication.
-Change the authentication method; add the destination computer to the WinRM TrustedHosts configuration setting
or use HTTPS transport.
Note that computers in the TrustedHosts list might not be authenticated.
-For more information about WinRM configuration, run the following command: winrm help config. For more information, see the about_Remote_Troubleshooting Help topic.It was running the command the command 'Discover-ExchangeServer -UseWIA $true -SuppressError $true'.

Server 1: Domain controller
Server 2: exchange 2010 op windows 2008 R2

Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het gewoon niet voorelkaar :| Als ik inlog met een gebruiker en ik start exchange op , krijg ik geen error,maar als ik met administrator inlog krijg ik dat error :? gebruiker heb ik administrator rechten gegeven. Hoe los ik dit nou op?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee