• XcelentTom
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-09 09:03
Hallo allemaal,

Ik ben binnenkort jarig en heb aan mijn ouders gevraagd voor een G35. Alleen heb ik op Logitech forum en Tweakers forum gelezen dat er problemen zijn met: een hoge biep in de (rechts?) oorschelp. En dat hij bij een iemand hier niet werkte op zijn Windows 7 x64.
Ik weet dat hij misschien niet helemaal perfect is maar dat accepteer ik dan maar, maar waar ik wel nog benieuwd naar ben is of. Als ik er nu een koop of deze dan getest is op een van deze mankementen zodat ik zeker weet dat diegene die ik koop WERKT!?

Ik wacht op reacties/handige links.
Andere dergelijke ervaringen met de G35 mogen voor mij part hier ook gepost worden. Zolang ze maar alleen over de G35 gaan, dus niet dat je hem mee hebt genomen naar een LAN-Party...

Alvast bedankt
XcelentTom

Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:22

KneoK

Not in a million lightyears

Zoek eens wat reviews op van de headset, dan zul je vanzelf zien wat de voor- en nadelen zijn. Wat voor mij de grootste reden is geweest om geen usb headset te kopen als de G35 is dat je enorm veel betaalt voor de (schijnbaar redelijk tot goed werkende) 7.1 surround emulatie maar dat dat in een aantal spellen simpelweg niet ondersteund wordt en je dus gewoon stereogeluid zult hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• generaal1013
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10-11-2020
ik kan simpel weg zeggen dat het een zeer goed headset is.
ik heb hem een jaar of vier gehad (is helaas overleden tijdens transport. een van de schelpen is af gebroken toen er een monitor op viel :'( )
hij zit lekker en het geluid is ook gewoon goed.
het installeren is makkelijk.
wat mij betreft een aanrader

PS als mijn G930 overlijd neem ik ook weer een G35 deze is een stuk beter

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee