Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

Topicstarter
hallo tweakers,

na een tijdje googelen zijn ben ik nog niks goeds tegen gekomen, daarom hier maar de vraag.
weet iemand een goede drukkerij om clan shirts te laten drukken.
het gaat om shirt met aan de voorkant het logo en aan de achterkant de ingame naam en de voledige clan naam.
nu wil natuurlijk niet iederen 20 shirts (iedereen wil er rond de 2 of 3) dus moeten voor iedereen (ongeveer 10 a 15 mensen) een ander soort shirt gemaakt worden met eigen naam, en daar loop ik op vast.

weet iemand waar ik een druker kan vinden die die voor iedereen custom shirts maakt met eigen naam voor een leuk prijsje :*) .

bvd.
kakashi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-06 17:16
Ik zou zeggen kijk hier eens ( www.gb-promotions.nl ) heb ik zelf altijd goede evaringen mee gehad.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:16

DeX

Koop 20 t-shirts, en een zooi strijkbare vellen papier. Print je design, naam en logo, strijken en klaar :) .

Hier bijvoorbeeld: http://www.123inkt.nl/pro...-transferfolie-12488.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

Topicstarter
DeX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:35:
Koop 20 t-shirts, en een zooi strijkbare vellen papier. Print je design, naam en logo, strijken en klaar :) .

Hier bijvoorbeeld: http://www.123inkt.nl/pro...-transferfolie-12488.html
het is wel de bedoeling dat het een beetje goed kwalitijd is.
de shirts worden aan gedaan op lan partys en uitjes naar pretparken met de clan.
het is dus niet voor 1 of 2 keer gebruik.
ik heb namelijk zo opstrijk tshirt en daar lieten de plaatjes na een paar keer wassen los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Deze. Blijft zeker een par jaar goed :) GoT TF2 heeft ze een flinke tijd terug gebruikt voor The Reality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-06 22:13

Nikeo

Jawelles

Kun je het best naar een lokale drukker gaan.

Online tshirts zijn soms slecht in kwaliteit. Bij een lokale tshirt drukker (zoek op promotietextiel en dat soort dingen) kun je ook nog teruggaan als de print slecht is. Als je zelf met een strijkijzer in de weer gaat laat de print heeeel snel los en het staat gewoon voor geen meter. Ook de moeite die je moet doen is het neit waard om bij de drukker 15e p shirt te betalen (in zo'n kleine oplage)

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Het probleem met shirtjes drukken is dat goede kwaliteit aan te halen is met een zeefdruk. Voor elke afbeelding of tekst die je wilt afdrukken moet een soort van mal (of de zeef, wat bepaald op welke plekken de inkt wordt doorgelaten) worden gemaakt. Wanneer je op elk shirt een andere naam wilt zal voor elk shirt een andere mal moeten worden gemaakt. Dat gaat je veel te veel kosten. Alternatieve drukmethodes waarbij je wel goedkoop kleine oplages kan afdrukken leveren je echt geen kwaliteit.

Alternatief is daarom om het logo en de clannaam te laten zeefdrukken. Vervolgens moet je de namen laten borduren op de shirts. Hierdoor krijg je shirts die na meerdere keren wassen er nog hartstikke goed uit zien.

En wat dat betreft heb ik zelf erg goede ervaring met www.shirtkoning.nl. Borduren zit niet in het online bestelproces, maar als je ze even mailt valt dat ook te regelen.
Pagina: 1