Tweakers,
Ben al een tijdje bezig om middels een klein script (Achter een button) screenshots af te vangen van een interne media player (AxWindowsMediaPlayer, met de naam 'speler'). Hij maakt screenshots ook met de juiste grote maar op de een of andere manier niet van de speler zelf maar van andere plek in het scherm, ik gebruik de volgende code;
En ipv dat ik nu een screenshot krijg van de speler krijg ik dit:

Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg dat hij wel het screenshot trekt van de speler (Mag met de buttons).
Alvast bedankt,
Mdrop
Ben al een tijdje bezig om middels een klein script (Achter een button) screenshots af te vangen van een interne media player (AxWindowsMediaPlayer, met de naam 'speler'). Hij maakt screenshots ook met de juiste grote maar op de een of andere manier niet van de speler zelf maar van andere plek in het scherm, ik gebruik de volgende code;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Rectangle bounds = speler.Bounds; using (Bitmap bitmap = new Bitmap(bounds.Width, bounds.Height)) { using (Graphics g = Graphics.FromImage(bitmap)) { g.CopyFromScreen(new Point(bounds.Left, bounds.Top), Point.Empty, bounds.Size); } bitmap.Save("C://still-" + DateTime.Now.Hour.ToString() + "-" + DateTime.Now.Minute.ToString() + "-" + DateTime.Now.Second.ToString() + ".jpg", ImageFormat.Jpeg); } |
En ipv dat ik nu een screenshot krijg van de speler krijg ik dit:

Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg dat hij wel het screenshot trekt van de speler (Mag met de buttons).
Alvast bedankt,
Mdrop