Toon posts:

Facebook nieuws nog niet op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• sdekker
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Hoi redactie,

Op nrc.nl, volkskrant.nl en zelfs telegraaf.nl lees ik vanavond artikelen over Facebook die een nieuwe dienst aankondigt.

Op tweakers.net niets. Het laatste artikel is van 18.24 uur. Dat verbaast me nogal, is er toevallig vanavond niemand op de redactie? En zo nee, is er niemand die dit vanaf thuis doet?

Dit wilde ik even kwijt.

• Rob
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Het viel mij ook al op dat op de 2 NL'se techsites (ok, webwereld is niet echt een tech-site) er niets over te lezen is.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ach, ze hadden het nieuws vrijdag al.... ;) Zal morgenochtend vast wel het eerste bericht zijn.

LOL, Kon je het forum nog vinden.... ;) >:)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 08:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Er staan heel wat events op onze agenda waar we vooraf rekening mee houden door 's avonds een redacteur in te roosteren. Een berichtendienst van Facebook behoort niet tot die selectie van events :) Als we hier voor wat betreft de afweging in jullie ogen een steek hebben laten vallen, dan hoor ik dat graag. Inmiddels staat er overigens wel een nieuwsbericht online, nieuws: Facebook kondigt communicatiedienst Messages aan

• sdekker
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Hoi Wilbert,

Bedankt voor je reactie. Ik zou verwachten dat een event van Facebook ook bij de lijst hoort waar je rekening mee houdt bij de inzetplanning. Facebook is enorm hot en wat ze aankondigen heeft zeker potentie. Of zien jullie Facebook als minder interessant? Zo ja, waarom dan?

Ik zag het artikel staan, het is het enige van de afgelopen 9 dagen dat zo vroeg is verschenen (voor 8 uur). Toch maar wat druk achter gezet?

• Trenchdog
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:04
Op een andere site (Engadget?) werd besproken waarom er geen live blogging zou zijn van de launch event. De kern van hun overweging was dat (nog) een nieuw mail/berichtensysteem gewoon niet interessant genoeg was in het licht van andere ontwikkelingen die dag. Of je het er mee eens bent is iets anders. Anyway, weer iets geleerd over de achterkant van Tweakers.net :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 08:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik heb het artikel vanochtend inderdaad wel met iets meer haast gepubliceerd, mede omdat Facebook inderdaad heel groot is. Facebook is inderdaad hot, maar staat wat mij betreft wel een trede lager op de ladder dan een (hardware)aankondiging van Microsoft, Apple, Google/Android of uitgevers tijdens de E3. Voor die groep bedrijven (en nog wel een aantal) gooien we het redactierooster om.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee