Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:51
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn monitor bijna niet meer aan gaat. Hij is aangesloten met dvi. Het probleem is dat als ik de monitor aan zet de blauwe power led gaat knipperen en dan gebeurt er verder niks. Ik moet dan soms wel 5min. de source button blijven indrukken (niet in 1x maar steeds opnieuw) en dan na een tijdje springt hij aan. Dit is natuurlijk erg irritant. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of wat ik zou kunnen doen/testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024

®androiid

Euroshopper

Ik neem aan dat dit een probleem met je monitor zelf is, je zou evt. contact op kunnen nemen met samsung, misschien dat ze dit probleem herkennen en er zo een oplossing voor hebben

Pils €0,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Het klinkt als een probleem wat ik ook met mijn oude samsung monitor had (Zelfde type) . Ging erg moeilijk aan, en een lichte pieptoon op het moment dat hij aan de stroom hing. Als de ruimte waarin hij stond warmer was duurde het minder lang om hem aan te zetten. Weet je zeker dat de source knop inhouden enkel verschil maakt?

Ik heb niet echt naar de oorzaak gekeken, maar het leek erop dat er iets mis was met het backlight en de stroomvoorziening hiervan. Af en toe na het aanzetten ging het backlight weer uit, even aan en uitzetten zorgde ervoor dat het dan wel weer werkte. Dit was vooral na een half jaar dat de problemen begonnen zo. Ik had geen garantie meer dus maar een andere monitor gekocht.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Lekke condensatoren :).

Ze hebben extreem goeie layout kwa onderdelen etc inside behalve de condensatoren, die gaan lek en daarna doet hij dus moeilijk of doet hij niks meer.

Kost je wat geld om het te fixen, en als je niemand kent die het kan of zelf niet kan en op samsung aangewezen ben kan je beter een nieuwe kopen.
Maar alsnog is niets zeker wat het probleem is tot die open geweest is.

Maar heb er al verschillende laten fixen door iemand ik ken wat kwa prijs voor iemand die het zelf niet kan niet te doen is.
Dus eigenlijk verkoop de defecte en koop een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:51
Hij maakt inderdaad een zoement geluid. Weet niet of hij ook aangaat als ik gewoon wacht en niet op de source blijf drukken. Ben al weer bang dat hij kapot is. Is echt de slechtste monitor die ik ooit heb gehad. al 3x in garantie kapot en nu weer... Is er nog een mogelijkheid zodat ik zekerder kan zijn van de oorzaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
clonedonkey schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:04:
Hij maakt inderdaad een zoement geluid. Weet niet of hij ook aangaat als ik gewoon wacht en niet op de source blijf drukken. Ben al weer bang dat hij kapot is. Is echt de slechtste monitor die ik ooit heb gehad. al 3x in garantie kapot en nu weer... Is er nog een mogelijkheid zodat ik zekerder kan zijn van de oorzaak ?
Hem laten nakijken door Samsung of een andere computer winkel die het kan bekijken voor je, als je het zelf niet kan.

Maar als het buiten de garantie is, zou ik het niet doen vanwege de kosten prijs.
Het scherm zelf is niks miss mee alleen volgens mij zijn ze halverwege de launch van het product over gegaan op goedkope condensatoren om de prijs te drukken.
Want de rest zit er echt alleen duur spull in behalve die dingen.

Maar goed denk je beter kan kijken voor een nieuwe, tenzij Samsung nogmaals hem wil fixen.
Wat ik betwijfel buiten de garantie.
En aangezien je tegenwoordig 22" al rond de 150 euro hebt, dan zijn de onderzoekskosten en verzendkosten al 75 euro, niet waard om na te kijken tenzij je het zelf kan imho

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 16-11-2010 13:08 ]

Pagina: 1