Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox 360 Slim 4gb vs de 250 gb

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

• Jimmyvw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Ik ben van plan een Xbox 360 Slim te kopen maar ik weet niet welke, de 4gb of de 250gb
Bij veel sites is er een aanbieding bij de 4gb met een HDD erbij van 250 gb maar ik weet niet of dat anders is dan de Xbox met de 250gb ingebouwd.

Kan iemand mij dat vertellen en is 4gb genoeg of heb je echt de 250GB nodig en zo ja waarvoor?

Bedankt alvast

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-11 06:41
als jij geen spellen op de harddisk wilt opslaan (voor snel laden van games) heb je aan een 4gb genoeg. (mits je de headset niet gaat missen die alleen bij de 250gb zit)

Die actie van de 250gb is er omdat microsoft geen 250gb's xboxen kan leveren.

Nadeel aan de 4gb + 250gb harddisk is dat je niet MEER kan uitbreiden van die van 250gb kan je later dan nog 1x een schijf erin plaatsen van 250GB

Maar wil je gewoon game! en wat goedkoper pak gewoon de 4gb! goed genoeg.

PS: waarom wil je een x360? waarom geen ps3?

- Roel C

• Jimmyvw
[b][message=35037949,noline]

PS: waarom wil je een x360? waarom geen ps3?

- Roel C
Ik wou eerst een ps3 maar als je op vele sites leest is de Xbox360 toch leuker/beter qua gaming maar jij vind dat blijkbaar niet?

En xbox Kinect lijkt me ERRRG vet !

[ Voor 7% gewijzigd door Jimmyvw op 15-11-2010 21:57 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Jimmyvw schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:56:
[...]

Ik wou eerst een ps3 maar als je op vele sites leest is de Xbox360 toch leuker/beter qua gaming maar jij vind dat blijkbaar niet?
Dat ligt er uiteraard maar net aan op welke sites en forums je kijkt... ;) Ik denk dat je het beste kan kijken naar de exclusieve titels op beide consoles, welke zou je liever spelen en dan een keuze maken. Zo heeft bijvoorbeeld de 360 Halo en de PS3 Killzone... en als je van racegames houdt dan is de PS3 op dit moment de betere keuze, over 2 weken Gran Turismo 5!

Ennuh, kinect is overrated als je het mij vraagt. Het 'werkt' wel en je kan er coole dingen mee, maar heb er nu een paar keer mee gespeeld voor een paar minuten... dit is niet bedoelt voor de wat serieuzere gamer.

• Jimmyvw
Hmm ik denk dat ik dan maar is goed moet gaan kijken/nadenken of ik nou Xbox360 of de PS3 wil nemen :D
Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

De 360 heeft een veel grotere markt voor arcade spellen, video's en muziek. Ook zijn de online diensten (in mijn ervaring) een stuk stabieler en sneller. Maar hier moet je dan wel weer 35 - 50 euro (Ligt aan de winkel) voor betalen per jaar.

De PS3 heeft dan weer blu-ray capabilities.

De Xbox-360 is een stuk meer plug-n-play als de PS3, doordat je een spel niet HOEFT te installeren. Spel erin, misschien even een update van max 10MB binnenhalen en je kan spelen!

1 ding wat gewoon een feit is: De Xbox-360 controller is bij mate veel beter, alleen voor vechtgames niet. Maar hier komt binnenkort ook verandering in aangezien MS een nieuwe "standaard" controller in voert met een super D-Pad :) .

Mijn eigen mening is dat je het beste een X-360 slim Arcade met 250GB schijf kan halen, maar dit is omdat ik de elite oerlelijk vind omdat hij glimt.. De arcade is mooi mat zwart 8) .

Qua geluid is de 360-S stiller als de PS3, alleen de DVD drive maakt wat lawaai. Maar dit is simpel op te lossen door je spel op de HDD te installeren.

Dus...

Xbox-360:
- Meer online content.
- (iets) Betere online diensten. (Maar hier betaal je wel voor)
- Stiller (Mits het spel geinstalleerd is).
- Goedkoper, maar je moet wel een abbo betalen om online te kunnen spelen.
- Grotere community (Veel meer spelers op de 360 als op de PS3).
- Betere controllers voor Shooters/Racegames en alles waar je de D-pad niet als hoofdbesturing moet gebruiken.

PS3:
- Blu-Ray
- Gratis online te spelen
- Bluetooth
En dat is het eigenlijk wel voor de PS3 :S .

Beide hebben nu ook bewegingsdingen, maar de kinect steekt hier wel bovenuit omdat het echt geheel zonder controllers is. Maar ik heb hier geen ervaring mee dus daar zeg ik niks van.

Edit: Exclusives zijn echt geheel je eigen mening, ik kan niet zeggen wat jij wel of niet leuk vind. Zo heeft de Xbox-360 Gears of War en Halo als main-exclusives . En heeft de PS3 God of War en Killzone als belangrijkste exclusives.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 16-11-2010 09:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik wilde dit topic eerst moven naar Spielerij, maar ook daar gaan ze je niet vertellen wat je moet kopen. Een Tweaker kan dat best zelf uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.