Toon posts:

Problemen met Club 3d HD 5970

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na een tijdje succesvol gewerkt te hebben, kom ik steeds weer problemen tegen met mijn videokaart.
Mijn systeem.

Moederbord: MSI Eclipse
Processor: Intel core i& 920
Werkgeheugen: OCZ Gold plated, 1600 mhz
Voeding: 1000W
(etc, lijkt met hier niet echt van belang ;) )

De problemen zijn meer softwarematig. In GTA IV werkte alles tot voor kort perfect. Op driver 10.2 van de ATI site. Nu versie 10.10 al uit is, en ook deze driver problemen veroorzaakt heb ik gepoogd terug te gaan naar 10.2.
Helaas geen succes.
Hebben jullie nog tips voor mij?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Misschien is het handig als je ook even vertelt wat die problemen dan precies zijn?

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-02 16:20

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dat zijn wel nare problemen die je daar omschrijft, dan moet je een willekeurige handeling uitvoeren ;)

(breid je ts eens wat uit :P)

spuit 11 :(

[ Voor 5% gewijzigd door BGB4rn op 15-11-2010 21:41 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ja ook lekker slim.
Heb dit bericht ook op het hoogtepunt van mijn irritatie geschreven.
De problemen bestaan er vooral in, dat GTA IV niet meer soepel wil spelen. Versnellend en vertragen beeld is wat ik te zien krijg. Niet zo zeer schokkerig. Inmiddels start het hele spel niet meer op, ook niet na nieuwe installatie. Bij andere games ben ik nog niet echt problemen tegen gekomen. Kan het ook liggen aan de nieuwe update voor GTA?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, dat klinkt in ieder geval niet alsof er een probleem met je videokaart is. Het beste dat je nu kan doen om dat uit te sluiten, is een aantal benchmarks draaien om perfromaceproblemen boven water te halen. Blijkt dat de kaart normaal presteert, dan ligt het aan de game.

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:50
Soepelheidsproblemen heb ik ook gehad met GTA IV. Ik heb dacht ik update 1.7 geinstalleerd, nu draait hij als een zonnetje. Misschien dat je dat ook kunt proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt. Ga hier eens mee aan de slag. Laat later weer van me horen!

Verwijderd

denk dat het aan gta licht hoor.
bij mij moet ik het ook 20x starten voordat het eens een keertje werkt

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-02 16:00

Nikeo

Jawelles

Terwijl mijn pc als een zonnetje loopt bij élk spel wat ik er maar tegenaan gooi blijft bij mij GTA 4 ook vervelend doen. Het ligt echt aan het spel, misschien in combinatie met de videokaart. Maar een vriend met een GTX460 heeft weer andere problemen. Slecht geprogrammeerd spel schijnt
Pagina: 1