Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"lees verder" knopje bovenaan pagina

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:31
Ooit vroeg ik om de navigatie balk (forum - hardware - ...) onderaan de pagina te zetten...

Nu wil ik vragen om het "lees verder" knopje ook bovenaan de pagina te zetten. Ik heb immers een "home" knop.
;)

FreeReef.nl

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:07

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dat staat al linksboven, klik gewoon op de volgende pagina :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• World Citizen
F.West98 schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:03:
dat staat al linksboven, klik gewoon op de volgende pagina :)
Ik vraag erna omdat het met een touch device niet erg prettig is om de losse cijfers aan te klikken. Het "lees verder" knopje is een handigge oplossing.

De onderste beagumentatie is met een duidelijke knipoog naar het voorgaande topic, en in geen enkele vrom als aanvallend bedoeld

*edit
ik ben trouwens al tijden erg blij met de navigatiebalk onderaan. Ik gebruik het echt vaak en was vergeten dat ik er ooit naar had gevraagd. Vandaag op de bank viel het me ineens op. Ik was aan het klooien met de cijfers, en zag ineens het lees verder knopje. Toen ik ergens ander was viel me op dat helemaal bovenaan dat knopje niet stond, en dacht terug aan het menubalk-topic...kwartje

[ Voor 30% gewijzigd door World Citizen op 15-11-2010 19:12 ]

FreeReef.nl

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zou het ook niet zo gek vinden om van dat Lees Verder linkje een iets groter grafisch knopje te maken. Eigenlijk liefst 'Volgende Pagina' en 'Vorige Pagina' knopjes. En een "Ga naar pagina X" knopje/drop-down lijstje voor van die hele lange topics mis ik eigenlijk ook. Met die ..... om het tussenliggende bereik aan te duiden kan ik niets.

• Xander
  • Laatst online: 15:17
CaptJackSparrow schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:21:
En een "Ga naar pagina X" knopje/drop-down lijstje voor van die hele lange topics mis ik eigenlijk ook. Met die ..... om het tussenliggende bereik aan te duiden kan ik niets.
In de Voorkeuren kun je wel kiezen om die linkjes te vervangen door een pulldownmenu ("Navigatie binnen berichtenoverzicht"). Misschien kun je daar meer mee?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kende ik nog niet. Werkt wel maar vind ik voor kortere threads niet fijn. Het komt maar vrij zelden voor dat je naar een pagina in zo'n lange thread wilt springen. Het zou het handigst zijn als zo'n lijstje bij threads boven een aantal pagina's automagisch zou verschijnen. In plaats van die ..... bijv.

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 15-11-2010 19:46 ]

Verwijderd

vul gewoon het paginanummer in in de URL, werkt prima.

• World Citizen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:26:
vul gewoon het paginanummer in in de URL, werkt prima.
Kan ook, maar is ook niet echt prettig met Touch devices.

FreeReef.nl

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er is nu een custom CSS die de paginanummers vergroot, en dus t.net 'touchscreen friendlier' maakt:
Cascading Stylesheet:
1
@import url('http://wiethoofd.info/css/pagenav.css);
Screenshots op Twylight: Betere pagina-navigatie op GoT (waar de verouderde stylesheet nog in staat)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59
Wiethoofd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:41:
(waar de verouderde stylesheet nog in staat)
offtopic:
Hee, ik weet het niet, maar blijven we wel eerlijk over de auteur?! Twylight heeft die stylesheet gemaakt v.z.i.w. en niet jij, Wiethoofd.
@hieronder: d:)b

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Barleone schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:30:
offtopic:
Hee, ik weet het niet, maar blijven we wel eerlijk over de auteur?! Twylight heeft die stylesheet gemaakt v.z.i.w. en niet jij, Wiethoofd.
offtopic:
De tweede revisie heb ik compleet gemaakt _in samenwerking met_ Twylight. Mijn versie heeft bredere ondersteuning, nettere oplossingen en is up to date

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1