[MMORPG] Perpetuum

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Topicstarter
Mijn eerste topicstart. Sorry als het nergens op lijkt maar als leek doe ik mijn best d-;

Perpetuum Online
Perpetuum is a new sci-fi MMORPG that revolves around mankind struggling for power on the distant planet of Nia inhabited by robotic lifeforms.

Its main features are a persistent, unsharded game world, fully customizable mechs and robots with hundreds of equipment items, open-world PvP and missions, player-controlled economy, extensive crafting and industry, dynamically changing environment and much more.

Background story

In the not-too-distant future, a strange anomaly opens the gates of the universe for humans. With this new technology, energy, information and atomic size objects can be transported to anywhere in space.

The most intriguing of all new discoveries is an Earth-like planet, where humanity discovers a new source of energy, vital to its unbroken advancement. However, this planet is inhabited by a synthetic, robot-like life form. Their technology and resources are the goal of humanity's new conquest.

Players may take part in various areas of the project. They may fight on the front lines for new territories, develop the already established infrastructure, trade goods or services, or even set their own goals and set up their own coprorations.

Links
Perpetuum online
Launch Trailer
Screenshots

Wat ik er verder nog over kan zeggen is dat de 18e de early acces begint en de 25ste van november de release.

Ik ben zelf er benieuwd en hoop gauw meer te kunnen laten weten.

Afbeeldingslocatie: http://lorehound.com/wp-content/uploads/2010/11/rsz_perpetuum_0010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameogre.com/reviewdirectory/upload/perpetuum.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mmogamesite.com/wp-content/uploads/2010/07/perpetuum-online-logo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.massively.com/media/2010/11/perpetuum229198b.jpg

Hier een lijstje van de spelers en hun Forumnaam
Wil je hier ook aan toegevoegd worden stuur dan een ingame mail met zowel je GoT forumnaam als je ingame nick naar SemT_X
SemmySemT_X
SemmySemTeX
SemmySemmy
TheAngelVorenii
MuanhMuanh
maniakHenkie

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 06-12-2010 19:33 ]

• pfakkert
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 20:49
Je hebt het niet voor niks geplaatst , ik ga hem in de gaten houden :)
Bedankt.

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik zie zeer veel EVE overeenkomsten, alleen dit speelt zich af op de planeten i.p.v. ertussen.
1 persistent world, self-controlled economy, realtime combat met targetting enz...

Ben benieuwd of ze de standaard kunnen halen die EVE heeft neergezet.

Features

Persistent universe
Every player is a part of one server, one scene, one storyline.
Formable planet surface

The whole terrain can be formed by military, agricultural or even aesthetic aspects.
Dynamically changing vegetation

The flora is changing perpetually, its parameters can be modified by the player, so even huge plantations - containing useful raw materials - can be established.

Time-based character development
No need for 'grinding'. You can be qualified despite you're not playing, since players get XP even if they are not logged in.

Active raw material simulation
The position of liquid materials change during exploitation. Controlled algorythms manage the respawn of raw materials.

Real-time, asynchronous combat
No turns, therefore no time restrictions of combat moves.

More than 30 various robots, hundreds of equipment items
Robots can be specialized in several kind of operations or tactics. The only barrier is your imagination.

Self-controlling economy
Exploitation, refinement and even manufacturing are all controlled by the players. The speed and efficiency of fabrication processes can be developed throughout the game.

Social networks
A complex corporation founding and management system is available for players, with additional communication systems in- and outside the game.

Career centre
Several missions can be undertaken on the numerous Syndicate departments. These varied missions provide challenge for every sort of specialties.

Topicstarter
defiler1974 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:45:
Ik zie zeer veel EVE overeenkomsten, alleen dit speelt zich af op de planeten i.p.v. ertussen.
1 persistent world, self-controlled economy, realtime combat met targetting enz...

Ben benieuwd of ze de standaard kunnen halen die EVE heeft neergezet.

Features

Persistent universe
Every player is a part of one server, one scene, one storyline.
Formable planet surface

The whole terrain can be formed by military, agricultural or even aesthetic aspects.
Dynamically changing vegetation

The flora is changing perpetually, its parameters can be modified by the player, so even huge plantations - containing useful raw materials - can be established.

Time-based character development
No need for 'grinding'. You can be qualified despite you're not playing, since players get XP even if they are not logged in.

Active raw material simulation
The position of liquid materials change during exploitation. Controlled algorythms manage the respawn of raw materials.

Real-time, asynchronous combat
No turns, therefore no time restrictions of combat moves.

More than 30 various robots, hundreds of equipment items
Robots can be specialized in several kind of operations or tactics. The only barrier is your imagination.

Self-controlling economy
Exploitation, refinement and even manufacturing are all controlled by the players. The speed and efficiency of fabrication processes can be developed throughout the game.

Social networks
A complex corporation founding and management system is available for players, with additional communication systems in- and outside the game.

Career centre
Several missions can be undertaken on the numerous Syndicate departments. These varied missions provide challenge for every sort of specialties.
heb je helemaal gelijk in.
Wat wel belangrijk is met de eerly acces krijg je 1 maand Skill points er gratis bij.

Wat ik erg fijn vind aan perpetuum kwa skillen is dat je punten krijgt waarvoor je skills koopt dus je kan op het moment dat je ze hebt beslissen wat je wil en kan dus last minute changes doen.
En hoeft niet te wachten tot een skill complete,
Je koopt ze zegmaar.

Ook vind ik het fijn dat als ik een ander wapen op een robot plaats dat je dat ook ziet en het verschil merkt
Over heuvels heenschieten met een missile launcher bijvoorbeeld.

Hier een plaatje van het login scherm. Heb allebei de mechs al getest en was gaaf.
Tevens kost het spel maar 8.95 per maand

http://img152.imageshack.us/img152/7858/perpetuum0004.png

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 26-11-2010 12:11 . Reden: linkje gemaakt van 3,8 MB grote afbeelding ]

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 11:22

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ziet er goed uit op de website van de game! Doer me erg denken aan Tribes.

P.s. Ik zou deze TS toch iets opfleuren met screenshots e.d. Dan weet de lezer direct waar het over gaat.
"A picture says a thousand words"

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Topicstarter
FloydRaalte schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:00:
Ziet er goed uit op de website van de game! Doer me erg denken aan Tribes.

P.s. Ik zou deze TS toch iets opfleuren met screenshots e.d. Dan weet de lezer direct waar het over gaat.
"A picture says a thousand words"
Klopt wou ik ook zeker doen maar werk helaas in de ploegendienst dus druk druk druk d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De eerste review is binnen.

mmorpg.com review

Tot nu toe loopt het spel supper.
Launch was de stabielste mmorpg launch die ik totnutoe heb meegemaakt.
Game draait ook lekker stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Een mmorpg uit eind 2010 en dan zie je van die anno 2003 graphics.
Op zich wel zonde, weggegooide kans.

Ik bedoel, hoe duur is een systeempje om wat redelijke unreal engine 3 graphics te draaien nowadays?
antwoord: lachwekkend goedkoop.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Er is ook een trial subscription voor 4 dagen voor 2.95 EUR.
Ik zal het eens downloaden en kijken of het iets is. :)

Tot nu toe erg leuk, lijkt idd best veel op Eve (Wat niet meteen iets slechts is.)
Zijn er meer tweakers die dit willen/gaan spelen?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 26-11-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156191

kaluro2 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:52:
Een mmorpg uit eind 2010 en dan zie je van die anno 2003 graphics.
Op zich wel zonde, weggegooide kans.

Ik bedoel, hoe duur is een systeempje om wat redelijke unreal engine 3 graphics te draaien nowadays?
antwoord: lachwekkend goedkoop.
Lol een engine hebben die goede graphics neer kan zetten en goede graphics neer zetten zijn 2 verschillende dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-07 16:27
Hmm, EVE vondt ik altijd wel aantrekkelijk door de mechanics van compleet vrije spelwereld maar kon me als game jammer genoeg niet goed bezighouden. Als dit daardwerkelijk een "EVE on planets" is, dan zou ik het zeker een keer willen proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een paar uur gespeeld te hebben, vind ik het wel erg grappig/leuk.
Dit ga ik nog flink even spelen, jammer dat er geen andere GoT-ers in geïnteresseerd zijn.
Vanavond wil ik een eigen corp opzetten, zijn er misschien geinteresseerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:01:
Na een paar uur gespeeld te hebben, vind ik het wel erg grappig/leuk.
Dit ga ik nog flink even spelen, jammer dat er geen andere GoT-ers in geïnteresseerd zijn.
Vanavond wil ik een eigen corp opzetten, zijn er misschien geinteresseerden?
ach ja het zijn er nu al 2 d-;

Ik speel het spel met veel plezier en geniet ervan.
En voor mensen die voor graphics kiezen.

Geen enkele grote battle in eve word full detail gespeeld d-;
performance before graphics.

Ook battles in perpetuum gaan over meer dan 50 bots tegelijk.
Klinkt als weinig maar ook eve begon ooit eens bij zulke kleine battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:59:
[...]

ach ja het zijn er nu al 2 d-;

Ik speel het spel met veel plezier en geniet ervan.
En voor mensen die voor graphics kiezen.

Geen enkele grote battle in eve word full detail gespeeld d-;
performance before graphics.

Ook battles in perpetuum gaan over meer dan 50 bots tegelijk.
Klinkt als weinig maar ook eve begon ooit eens bij zulke kleine battles.
Wat is jou ingame name?
En misschien is het een tip om het in je openingspost te vermelden?
Mijne is "Vorenii"
Die van Muanh is "Muanh" :) Btw ik zit in het kanaal "Dutch" ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:14:
[...]

Wat is jou ingame name?
En misschien is het een tip om het in je openingspost te vermelden?
Mijne is "Vorenii"
Die van Muanh is "Muanh" :) Btw ik zit in het kanaal "Dutch" ingame.
je had op mijn nick kunnen zoeken natturlijk d-;

ik zal van de week een lijstje maken

voor nu kanaal GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een eigen corp opgericht: Roman Empire
We zijn pas net begonnen, maar willen ons voornamelijk bezig gaan houden met PvP, killen, looten en world domination!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eerste outpost te pakken met de corp..

http://www.youtube.com/watch?v=O5GAP7xOZlU

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 27-11-2010 21:42 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 13:06
Ik ga de game ook ff proberen, ziet er goed uit en lijkt mij wel wat. Zit te twijfelen tussen 4 dagen trail of voor "maar" 8,95 meteen maar ff 30 dagen te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

ik had nog wat cash op mn paypall staan van wat digitale sales

dus mag voor 30 dagen proberen altijd leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zo aardig onderweg met researchen..

Nu alle industry en small mods gedaan.
Nu bezig met gewone bots en named small mods.

Zoveel te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 13:45
Al een tijdje zitten wachten op een EVE game maar dan op de grond. Had verwacht dat Earthrise dat zou zijn dus deze game is een leuke verrassing. Zal vanavond eens een account aanmaken en proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:58
Ben het ook aan het proberen. Bevalt erg goed tot nu toe.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een tweakers/got corp opgericht genaamd: Roman Empire
We groeien goed maar we zoeken nog meer members! Komop tweakers, dit spel verdiend meer animo!
Stuur anders een berichtje naar mij, of kom na kanaal "GoT" :)

*edit*
De corp groeit snel, we zitten nu al op 10 members :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 29-11-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Heb ook maar eens ff cash overgemaakt, ben hem nu aan het installeren, zal in de loop van de week mijn bevindingen eens posten wat ik er van vind :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

kijken of ik woensdag na mijn tussentoets er eens aan begin. Trial van 4 dagen kan ik wel missen. is trouwens alleen paypal betaling mogelijk? of iDeal etc ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Mijn ingame name is Henkie. Spel bevalt me op dit moment. Het spel geeft me het gevoel van een nieuwe EVE wereld waarbij de ruimteschepen is vervangen door robots. De WSAD controls zijn erg fun en maken combat een stuk leuker dan in EVE.

Al met al een geslaagde game die wel een leuke portie EVE spelers wel kan bekoren. Spel voelt goed zonder bugs (althans nog geen tegen gekomen). De GUI is goed en werkt goed op wat kleine puntjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 13:06
Ik "probeer" ook te spelen, maar ik snap er vrij weinig van of ik doe het helemaal verkeerd :P. Verder ook nooit EVE gespeeld (fanatiek wow speler:P). Kzal van de week nogmaals is wat pogingen doen :P.

Hoe krijg je trouwens zo'n "mech" als robot? ik krijg elke keer alleen die spinnetjes als begin robot, of is dat het enige wat kan aant begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
NL-RaVeR schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:46:
Ik "probeer" ook te spelen, maar ik snap er vrij weinig van of ik doe het helemaal verkeerd :P. Verder ook nooit EVE gespeeld (fanatiek wow speler:P). Kzal van de week nogmaals is wat pogingen doen :P.

Hoe krijg je trouwens zo'n "mech" als robot? ik krijg elke keer alleen die spinnetjes als begin robot, of is dat het enige wat kan aant begint?
dat is inderdaad het begin d-;

mocht je vragen hebben probeer het help channel het GOT kanaal of doorloop de tutorial en de tutorial assignments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
NL-RaVeR schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:46:

Ben zelf een WoW en EVE speler. Zal proberen kort uit te leggen waar het verschil tussen dit spel en WoW ligt.

==== WoW

In WoW ben jij het poppetje wat je kan besturen. Dit poppetje 'groeit' door te spelen en de items die je vind, zoals gear, te gebruiken. Mocht je doodgaan kom je in de graveyard terecht en loop je naar je corpse waarna je verder kan spelen. Je gear heeft een deukje opgelopen (durability) wat je kan repairen. Items die je loot stop je in bags en later in een bank, welke in alle grote steden te openen is.

===== Perpetuum

Bij Perpetuum ben je een 'agent' die ergens op aarde zit welke een spark bestuurd. Deze spark kan bezit nemen van robots, 1 tegelijkertijd. De robots kan je equipen. De gekozen equipment bepaald de rol van de robot bv. miner, fighter, etc.. Een robot heeft ook een cargohold waar je loot in kan doen. Mocht je robot doodgaan ben je alles kwijt.. robot, equipment en de loot in de cargohold. Je kan een deel terug krijgen door snel een andere robot te nemen en naar je wreck te lopen maar met een beetje pech is alles kapot of hebben anderen de boel gepakt van wat er nog over was.

'Groeien' in het spel doe je door EP (soort punten) toe te kennen aan verschillende skills. Je krijgt 1 EP per minuut ongeacht of je speelt of niet. Je kan dus een week niet spelen maar je krijgt wel EP. De getrainde skills bepalen welke robots je kan besturen en welke equipment je kan gebruiken.

====

Dat is dus het grootste verschil. Er is natuurlijk veel meer verschil zoals crafting en hoe de markt werkt maar daar moet je zelf maar achter komen ;)
Dit grote verschil met WoW is meteen de grootste aantrekkingskracht. Het is de bron van vele emotionele momenten.. ik noem het emotionele momenten omdat het echt zo is. Het geeft een enorme rush als je robot aangevallen wordt waarvoor je vele dagen gewerkt hebt en zeker als je het net overleeft 8)

Lees eens wat verhalen over ingame gebeurtenissen in EVE.. dat is wat je ook kan verwachten in Perpetuum. Van een deel van mijn verhaal staat op youtube YouTube: The Dronelands War . Ik was onderdeel van Ethereal Dawn, de alliance under attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Is er maar 1 planeet of zijn er meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Rudolf schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:49:
Is er maar 1 planeet of zijn er meerdere?
Het is een planeet met een hoop eilanden. Elk eiland heeft een eigen look en feel met de bijbehorende resources. Deze kan je aanpassen dmv terraforming. Elk eiland is verbonden met elkaar dmv teleporters. Je kan een eigen teleporter maken en gebruiken, al weet ik niet wat de kosten zijn hiervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
maniak schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:51:
[...]

Het is een planeet met een hoop eilanden. Elk eiland heeft een eigen look en feel met de bijbehorende resources. Deze kan je aanpassen dmv terraforming. Elk eiland is verbonden met elkaar dmv teleporters. Je kan een eigen teleporter maken en gebruiken, al weet ik niet wat de kosten zijn hiervan :)
Thanks... dit filmpje trok mij over de streep haha. Ga het straks downloaden als ik afgewerkt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Filmpje is goed gemaakt jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Roman Empire zoekt nog meer members :)
Bijna 99% is Nederlands, ik ben trouwens ook bezig om een TS3 server op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

phoe, zeer verleidelijk. speel zelf eve vanaf t begin, had t een paar maandjes in de ijskast gezet, en heb het nu weer opgepakt en speel het met erg veel plezier. 'k heb ook een jaartje wow gespeeld maar snel genezen toen ik wat studiepuntjes miste .. Ik vraag me af hoe lang dit leuk blijft en gaat het net zo uitgebreidt worden als eve? Voor een indiegame vind ik het erg vet dat ze zover zijn gekomen, maar kunnen ze dit blijven evenaren? De world zelf vind ik nogal klein als ik naar die filmpjes kijk namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Erikie op 02-12-2010 04:27 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Erikie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 04:26:
phoe, zeer verleidelijk. speel zelf eve vanaf t begin, had t een paar maandjes in de ijskast gezet, en heb het nu weer opgepakt en speel het met erg veel plezier. 'k heb ook een jaartje wow gespeeld maar snel genezen toen ik wat studiepuntjes miste .. Ik vraag me af hoe lang dit leuk blijft en gaat het net zo uitgebreidt worden als eve? Voor een indiegame vind ik het erg vet dat ze zover zijn gekomen, maar kunnen ze dit blijven evenaren? De world zelf vind ik nogal klein als ik naar die filmpjes kijk namelijk.
het lijkt alleen maar klein.
De devs zitten er echt bovenop en breiden constant uit en hebben grote plannen.
Ze zijn ook bijna altijd aanwezig om te helpen of dingen uit te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237380

Perpetuum zal alleen maar groter worden. ik speel het nu ook al enkele dagen (heb ook de beta van eve meegemaakt en maanden gespeeld). simpelweg het grootste voordeel van perpetuum en eve is dat ook al heb je neit altijd evenveel tijd ervoor je "experience points/ervaring" blijft opdoen. eve was in het begin ook "klein" ongeveer dezelfde hoeveelheid als nu bij perpetuum. de devs hebben inderdaad grote plannen en zullen die ook stapje voor stapje uitvoeren. voor mij is de voornamelijskte reden dat ik meedoe is dat ik de kennis van eve hier goed kan gebruiken en omdat je nog in het begin zit (meeste voordeel heb van de EP points). en de prijs is ook heerlijk laag.

ik ben ook iemand die na 3 maandjes spelen ff iets anders wil gaan doen voor een maandje, maar als je bij een MMORPG een maand normaal tussen uitbent loop je een hele berg achter in vergelijkign met je teammates. hier bij perpetuum / eve blijft je experience groeien dus je kan nooit echt achterlopen.

voor degene die geen ervaring met eve hebben en dit type mmorpg totaal nieuw is: doe rustig aan de eerste weken/maand kan misschien best saai/rustig aanvoelen maar wanneer je redelijke hoeveelheid experience krijgt en righting PVP/mechs/class 3-4 mish gaat .. komt de spanning, lol, tension er echt inzitten.. vooral low sec/ PVP gaat echte strategische en heftige gevechten tegemoet.. zeker omdat er van alles op het spel staat altijd (weet alleen nog niet hoe dat hier in Perpetuum gaat omdat je niet cosntant uit warp getrokken kan worden ivm eve :P).

en nog iets: je kan nooit verkeerde skills leren.. ook al had je beter in het begin een andere keuze willen maken, maak je geen zorgen je kan alles leren en er is geen experience lvl limit... ((ik had ook mijn eerste 20K niet geheel goed ingedeeld omdat ik verkeerde weapon class had gekozen maar deze skills komen later(en in noob phase) goed van pas)).

heeft iemand al ervarign met shiled? lijkt me echt een bagger versie van de eve shields >< je kan niet eens je wapens gebruiken, waarschijnlijk wel een goede support omdat je de meest nabije teammates ook onder die shiled komt en voordeel heeft van jou protectie schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeless
  • Laatst online: 28-10-2024
Ben gisteravond ook begonnen met de game, geen ervaring met eve, maar wilde eens wat nieuws, en dit voelt voor mij aardig nieuw aan :).

Wat ik me wel afvaag en nergens kan terug vinden, is in hoeverre beinvloed school en de specialisatie de rest van de game? Ik ben nu combat based, dus zowel school als specialisatie, maar vraag me dus af of dat een slimme zet is om te beginnen.

Heb nog geen punten in extensions gestopt mocht het toch nodig zijn een andere character te maken.

Zover lijkt het spel uitgebreid genoem om je mee te kunnen vermaken :). Alhoewel het wel ietwat donker en leeg over komt, hoop dat ze dat nog wat gaan aanpassen, dus meer planten/wildlife of iets degelijks.

Verder loopt het allemaal soepel, en zijn de begin gebieden wel druk qua spelers, dus tot nu toe een positief ervaring (zij het een korte ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skills of specialisatie is wel belangrijk in het begin raad ik je aan de meeste points in basic robotics te stoppen die vermenigvuldigt de bonusses van je bot met het level wat je hebt (cker in begin en later is dit een MUST!) en je zit er nooit naast met wat voor stijl, type, of attack/mining/transport richting je op wil gaan..
dus gooi daar je eerste skill point in tot min lvl 5. ga daarna alle training missions doen, je krijgt aan het einde van de 10 training missions een light assault bot (je kan er ook mee minen) is zo'n 300-400K waard dus cker de moeite waard. en het helpt bij het orienteren wat je wilt gaan doen. (bewaar je skill points tot je weet welke righting je echt naar toe wilt).

ga ook op zoek naar een corp. deze kunnen je goed helpen en maakt het ook een heel stuk leuker. zelf zit ik bij IRS die op dit moment zich vooral right op mining/ building om een goede basis op te bouwen voordat we ons op PVP gaan richten (alhoewel we al een outpost hebben met een andere corp.) ik doe daar op dit moment tactics training en kernel collecting, waarbij eens per dag min. 1 uur besteden aan team building, skills en het verzamelen van kernels. als je wilt kan ik je daar bij uitnodigen, maar ik heb ook gelezen dat er een "tweakers" corp. is met voornamelijk nederlanders die willen je denk ik ook wel graag helpen.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 237380 op 03-12-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeless
  • Laatst online: 28-10-2024
Dank je wel voor de informatie, ik zit nu bij een corpse, en weet niet wat voor straf er op staat vanuit de game als je Corp leaved, Lineage2 kon je een tijd geen andere clan joinen.

Maar even zien wat het gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Shadeless schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:16:
Dank je wel voor de informatie, ik zit nu bij een corpse, en weet niet wat voor straf er op staat vanuit de game als je Corp leaved, Lineage2 kon je een tijd geen andere clan joinen.

Maar even zien wat het gaat brengen.
staat hier geen straf op buiten slechte reputatie of de naam corp hopper d-;

en als je wil minen. Dan moet je de robot die je aan het einde van je tutorials krijgt gewoon verzekeren kapot laten schieten en dan kan je een miner kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

AAARGH, okee,, ik ben over..

kom maar op met die verslaving.

Netjes trouwens, 300mb voor de installer .. Zo zie ik t graag :) . Voelt weer net aan zoals eve, die heb ik ook op 1 cd'tje bij de launch gescoord..

--edit--

ow fuck, alleen paypal? :S

--edit 2--

Kan ik ergens codes kopen om te redeemen met cc?

[ Voor 20% gewijzigd door Erikie op 03-12-2010 15:30 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom maak je geen paypal account aan ?
daarop kan je ook je CC zetten :) of direct via je bank doen..

het werkt echt top (ik gebruik het al jaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 237380 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:46:
waarom maak je geen paypal account aan ?
daarop kan je ook je CC zetten :) of direct via je bank doen..

het werkt echt top (ik gebruik het al jaren).
Heb ik wel, maar het kost minstens 5 dagen om er geld op te storten.. Of kun je pp ook aan je bank koppelen zodat het direct wordt afgeschreven?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

* Erikie slapt in face...

okee.. ik kom er nu aan.. wordt een leuk weekendje :) heb trouwens 30 dagen gekocht.... :) aaargh.. sorry eve..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Hallo allemaal,

ik ga deze game ook maar is proberen, er word met veel lof over gepraat!

Is er al een GoT clan opgezet of komt deze er nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
TYNOz schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:13:
Hallo allemaal,

ik ga deze game ook maar is proberen, er word met veel lof over gepraat!

Is er al een GoT clan opgezet of komt deze er nog ?
In dit spel praat je over corporations en niet clans ;)
Ik vermoed dat er niet echt een GoT corp zal ontstaan vanwege de verschillende speelstijlen en daarmee het gebied waar je actief zal zijn. Ben alleen al wel de nodige nederlanders tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maniak schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:21:
[...]

In dit spel praat je over corporations en niet clans ;)
Ik vermoed dat er niet echt een GoT corp zal ontstaan vanwege de verschillende speelstijlen en daarmee het gebied waar je actief zal zijn. Ben alleen al wel de nodige nederlanders tegen gekomen :)
Heb je helemaal gelijk in en voordat de GoT corp er was zat ik al in een andere.
Trouwens een lijstje met namen aan de startpost toegevoegd wil je er ook in let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Ik ben Henkie ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
added

Zo vandaag druk bezig geweest met grinden.
Halve markt leeggekocht en nu mijn 5e kernel waar ik geen research meer uit kan halen.
Nog een veelstelange weg te gaan

Sigh daar gaan we weer }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb pas geleden zelfs nog 1 lvl 7 decoder en 2 lvl 8 decoders gevonden met mijn castel :P het leven van een missler is goed in deze heuvelachtig terrein...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 237380 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:34:
ik heb pas geleden zelfs nog 1 lvl 7 decoder en 2 lvl 8 decoders gevonden met mijn castel :P het leven van een missler is goed in deze heuvelachtig terrein...;)
transports is all i say d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ben maar eens begonnen met pvp... Binnenkort even voor webber (of demobilizer) skillen, want ik wordt gek van die hostile travel arkhes :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

demobilizers hebben weinig zin (tenzij noobs/kleine grut is), demobilizer wordt geheel gecancelled als men 2 of meer armor plates heeft :).. maar dat kan best eens veranderen binnekort, er beginnen nu toch wel wat complaints erover te komen... heb ook al gemerkt dat de buggie bots die we aan het jagen waren voor lvl 7-8 decoders gefixed zijn :(... maar we hebben wel een aantal proto-gard II light em guns te pakken weten te krijgen.. dus dat wordt ff blueprintje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ben gister begonnen met dit spel en het is echt erg gaaf. Eve heb ik vaak geprobeerd maar die heeft nooit langer dan 2 uur mijn aandacht kunnen vasthouden om 1 of andere reden. Echter kan ik niet wachten om meer Perpetuum te doe vanavond. Is een corp direct al aan te raden of kan ik daar beter effe mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een corp raad ik je per direct aan.. je kan altijd je eigen gang blijven gaan maar het bied gigantisch veel voordelen (resources, goedkopere/ gratis bots/ tips/trucs/team hunting/mining) zoek wel een corp met 5-10% tax (ff naar vragen)
in je eentje ga je namelijk neit echt ver komen (cker op het moment niet waarbij veel mission sites tag steal wordt gepleegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
vandaag is eindelijk mijn mech de over uitgerold.

van de week even mods bij elkaar vergaren en dan maar eens kijken.

Wel jammer dat ik net mijn waspish accumulator stable had, hij draaide netjes met small armor rep en 2* sensor amp

stapels kernels gefarmed ermee en met mijn transporter missies grinden was het zo voor elkaar.
op naar de heavy mech d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht nog ff een tijdje voordat ik naar mechs ga... alles is nog te duur en op het moment kunnen assault bots makkelijk mechs aan vanwege dat de meeste die nu mechs skills hebben te weinig skills hebben om effectief kleinere bots te kunnen killen. zit nu bijna op 2k health op mijn wasp zonder armor plates + stable acc met een a150 rep and rep tuning en weet nog 49kph te halen ook ... de AI is af en toe wel belachelijk goed zeg .. ze pikken echt degene eruit die ze het beste kunnen neerhalen (low on health) of degene die de meeste dreiging vormt.. zo ben ik dit weekend mijn eerste wasp verloren omdat ik op het randje van de dood wist te ontsnappen en dacht dat ik ver out of range was... bleken ze tijdens het vechten van anderen mij sneaky te hebben benadered en toen ik ff niet op zat te letten alle npc in een klap mij targeten.. was ff een harde les die ik snel heb geleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
maar begrijp ik nu goed dat je 3 euro moet betalen voor een trial van 3 dagen en dat 1 maand 8 euro kost?

daarnaast waren de posts tot nu toe best enthousiast, ik ben nu vooral benieuwd of iedereen het nog speelt en wat nu de ervaringen zijn.

Ben zelf een EvE speler, maar af en toe heb ik wel eens zin wat anders te doen.. Dit klonk leuk, anderzijds is misschien earthrise de moeite als dit het toch niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat klopt wel ja.. dus beter gewoon een maand nemen om er aan te wennen..

ik speel het nog steeds, ik speelde eve al sinds beta maar meerdere malen tijdelijk gekapt ik vond hoe geweldig het ook is dat je net te weinig controle algemeen hebt tijdens het vliegen. die controle (ook al is het niet in de ruimte) heb je hier wel. Devs luisteren wel erg goed naar wat de spelers zeggen en doen er ook hun best aan de wensen uit te laten komen, hoewel het niet altijd even goed lukt :p...

hoewel pvp nog steeds niet echt op gang komt, beetje bij beetje dan. (onze corp is zich wel zwaar aan het voorbereiden voor een mogelijke move naar beta islands (low sec) maar wachten er nog steeds mee vanwege er te weinig voordelen te vinden zijn voor een 24/7 beta plaats.. maar we hebben wel all een mooie hoeveelheid lithus (transporter heavy mech die 1-2 weken geleden uitkwam) kunnen maken... en al een paar zeer succesvolle pvp strikes uitgevoerd samen met E-Corp.

ik zou zeggen gewoon proberen, er zijn zeer veel Eve Vets in perpetuum.

trouwens voor iedereen die perpetuum speelt:
AOE/ kamikaze / Artillery komt eraan

AOE / kamikaze kijk ik echt naar uit .. alleen artillery weet ik niet wat ik daar van moet denken..
ze moeten greens/missiles wel een gigantische boost gaan geven dan.. artillery is eigenlijk het zelfde als missiles maar dan voor "gunners" dus het enigste pluspunt en unieke van missiles valt dan waarschijnlijk weg. maar eerst ff afwachten wat daar van komt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 237380 op 16-02-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 15:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Nou als je die 15dagen trial code nog hebt :) ik zit er namelijk ook naar dit spel te kijken (eve gamer here :p)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
Heb in december even trial gedaan, vond het superleuk, maar vrienden gingen niet mee. Dus na 3 dagen gekapt, nu kan ik nog 15 dagen proberen, en ik ga dat eigenlijk doen om vervolgens te blijven. Is er iemand die mij een plaats in een corp kan aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excuses :) was hem vergeten aan te passen, hijs al weg gegeven aan een vriend van me. mischien dat andere die het spelen een code hebben ontvangen en voor je over hebben.
ben wel blij dat ze hebben medegedeeld wat men allemaal van plan was als extra content, dit was wel even nodig want je merkt wel dat men(spelers) minder intensief bezig zijn als voorheen.

Original als je nog een corp zoekt laat het ff weten ik zelf zit bij IRS (international corp) en nieuwe mensen zijn altijd welkom :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 237380 op 16-02-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 12:02
Wou dit spel al eerder proberen, alleen er was geen trail te bekennen. Twee weken later dus wel, via Facebook.
Morgen kijken of het wat is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op het moment is het een crisis... markt is dood aan het gaan vanwege het feit dat er nog maar weinig activiteit is. meeste spelers wachten af of "staken" totdat de makers een echte goede patch uitbrengen die weer leven and interesse moeten wekken.. je zal je nog kunnen vermaken maar de meeste die al van begin af aan spelen zijn op het moment uitgespeelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Screens en filmpjes bekeken. Ziet er net uit! Is er een trial beschikbaar? Meteen fee aanschaffen, nah... Eerst even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 10:02
Vanaf de website:
Subscription and pricing
Every new Perpetuum account comes with a free 15-day trial, so everyone can get acquainted with the game without any obligations. Beyond those 15 days, playing Perpetuum is only possible with an active subscription. To subscribe, simply visit our store and purchase a game code (you can only use the store after you have registered an account).
http://www.perpetuum-online.com/Registration:Details

Lijkt er op dat er eindelijk een free trial beschikbaar is. Ik ga het ook uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Die trials komen net op tijd. Een flinke influx van EVE spelers is op dit moment gaande (mijzelf inbegrepen), men spreekt van een verviervoudiging van het aantal spelers. De markt zal waarschijnlijk nu ook wat op gang gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Dus... speelt iemand dit? Het lijkt allemaal leuk en gejat van EVE, maar het blijkt uiteindelijk gewoon een gave game, vrij goedkoop en een zeer actieve ontwikkeling. Economie blijft een beetje zeuren, maar wat ik zeg; de ontwikkelaars zijn er hard mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik heb ook maar even een account gemaakt.
Vanavond maar eens proberen.

Nog iemand online?

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 03-08-2011 20:36 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:32

ResuCigam

BOFH

Dit weekend wat rondgelopen en heb me eigenlijk best vermaakt, de leercurve is aan het begin een beetje stijl maar voor de rest leuk gedaan. Heeft een EvE achtige interface alleen loop je hier over een planeet 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Leeft dit spel nog een beetje? Zijn er al wat uitbreidingen / nieuwe modules etc?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Dit wil ik wel met jullie delen.

Het is sinds een paar maanden mogelijk om in Perpetuum je eigen basis op te zetten, en het land te terraformen naar eigen smaak. Dit vertaalt zich naar soms wat idiote constructies (hoge muren opwerpen om funnels voor turrets te creeeren), maar je hebt dan als corporation toegang tot de beste facilities, wat zich vertaalt naar goedkoper producten (ammo, charges, modules, bots, gebouwen) kunnen produceren.

Uiteraard zitten daar wat risico's aan, zoals een concurrende corporation gisteren heeft moeten ontdekken (basis vernietigd, inhoud valt dan naar buiten).

Gejat van CIR

En dit is de gebruikte vloot om alles weg te krijgen naar een veilige haven:

Gebruikte vloot voor Gamma op

Perpetuum is een zeer rustig spel (ik vermoed 200 actieve spelers), maar als je even zoekt is er meer dan genoeg actie te vinden.
Pagina: 1