Toon posts:

films met ondertitel afspelen op philips tv

Pagina: 1
Acties:

• Nico M
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10-09-2014
hallo,

eerst mij effe voor stelen, ik ben een jongen van 16 en heb dus nog niet echt veel ervaring.

nu mijn vraag:

wij sind kort een nieuwe philips tv (40PFL5625H Philips 40 inch 1080p Full HD digitale TV met Pixel Plus HD)

je hebt daar de optie op voor films vanaf een USB stick af te spelen op je tv.

nu heb ik een film (.mkv) en een bestand (.srt) op men usb stick gezet en tv speelt wel de films af maar niet de ondertitels. ( dit gebeurt wel op de pc)

is er een manier om de ondertitels wel te tonen op de tv ?

Nico M

• QwaftZefoni
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 02-09 16:25
ondertitel dezelfde naam als de film (bestandsnaam)?

spellingscontrole gedraaid?

:D

• Nico M
QwaftZefoni schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:59:
ondertitel dezelfde naam als de film (bestandsnaam)?

spellingscontrole gedraaid?

:D
ja de zelfde naam (gekopieerd), niet lachen met men spellings fouten ik heb dislectie ....

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:27

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hallo Nico,

Zou je, ondanks je dyslexie, Het algemeen beleid willen doornemen...daarin staan namelijk een paar voorwaarden voor het openen van een topic. Je dumpt namelijk de vraag nu een beetje hier..

Heb je de ondertiteling ook al geselecteerd? Deze tv heeft namelijk meerdere ondetitelingsmogelijkheden; via easylink / afstandsbediening en een geavanceerd menu.

Ik raad je aan even de handleiding erop na te slaan :)

Tip voor je dyslexie; stel de spellingcontrole in op je browser. Op die manier worden je berichten beter leesbaar en krijg je meer reacties en tips van mensen op het forum!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Nico M
hallo,

ik heb niet zomaar mijn vraag hier zomaar gedropt.

ik heb eerst de handleing gelezen van de TV, maar daar heelaas niks in van ondertitels via usb.

op de afstandbediening staat ook geen knop voor de instellingen voor de ondertitels, helaas.

kan het zijn dat die ondertitels file's (.srt) niet herkent bij die film ( zelfde naam), omdat deze mss niet helemaal legaal is ?

mvg

• Nico M
hallo ,

heeft iemand onder tussen al een oplossing ?

nico

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:08

Kixtart

Destruction = Improvement

Dit is dan wel een nieuwer model, maar grote kans dat hetzelfde geldt voor jouw tv:
http://www.p4c.philips.co...Q&refnr=0079404&faqview=1

Op deze manier gezocht:
http://www.google.nl/#hl=...ell=1&fp=dfaebb53bc6659e9

☻/
/▌
/ \

• NATStudent
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14:39
Probeer eens de subtitles in de .mkv te stoppen met MKVtoolnix (gebruik mmg.exe).

• QwaftZefoni
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 02-09 16:25
en if all else fails... een media streamert aanschaffen?
voor rond de 100 euro heb je er één waar je dan je USB stick induwt en dan wel externe subs kan afspelen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee