probleem met cydia: hij installeerd zelf apps

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik heb een probleem: Cydia installeert bij iedere Remove/Install/Upgrade Lockinfo, als ik Lockinfo eraf wil gooien zegt hij: Remove: Lockinfo Install: Lockinfo. Als eerste installeerd hij Lockinfo, maar dat staat er al op en dan krijg ik een foutmelding dat Lockinfo er al opstaat, die ik niet weg kan klikken, dan druk ik op de homebutton om vervolgens Cydia weer opnieuw op te starten. Maar bij alles wat ik Remove/Install/Upgrade installeerd hij Lockinfo, en dan begint wat hierboven staat, weer opnieuw.
(Ik kan dus niks Removen/Installeren/Upgraden).

Nergens iets over kunnen vinden, en restoren lijkt mij niet echt een goede oplossing aangezien ik best veel werk heb moeten doen om alles erop te gooien en daar geen back-up van kan maken.

Wie redt mij uit deze cyclus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Open Cydia en clear je queue eens. Verwijder dan LockInfo. Als dat niet werkt, dan heb je misschien een of andere plugin van LockInfo geïnstalleerd die hij telkens probeert te installeren.
Andere optie is via SSH (als je dat hebt, anders moet 't via mobile terminal) met apt-get of dpkg LockInfo verwijderen. Let hierbij goed op de naam, dus voer eerst een search uit voor de juiste naam via dpkg -l *lockinfo*.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Helps! Thx :)