Toon posts:

Office for Mac 2011 via surfspot: op hoeveel computers?

Pagina: 1
Acties:

• joepert
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
Ik vraag mij af of iemand al office for mac 2011 heeft gekocht via surfspot. De 2008-versie die van surfspot kwam mocht je (zoals met meer software) op je desktop en op een draagbare computer zetten: die draait dus keurig op mijn imac en macbook. Hoe is dat met de 2011-versie?

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-09 09:57
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd; maar bij beide versies staat in de overeenkomst dat je hem officieel maar op een computer mag zetten. Ik neem aan dat als je nu 2008 op 2 computers kan zetten, dat 2011 dat ook kan.
Over een paar weekjes ga ik ook een iMac kopen dus dan zal ik zien of dit ook echt waar is :)

• Grootstyr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-09 09:19
Volgens de licentie is dit gelimiteerd tot één computer maar praktisch ongelimiteerd.

Er word geen code gevraagd en de install werkt prima op meerdere pc's. Ook later geen last van activatie-problemen.

• joepert
  • Niet online
Daar hoopte ik al op! Thanks.

• XO101
  • Laatst online: 14:28
Ik had nooit problemen met office 2008 op mn mac totdat ik op campus ging wonen, daar hadden +/- 50 mensen een mac + office, toen gaf dat nogal eens problemen. Office gaf toen aan dat er teveel versies op het netwerk aanwezig waren, tewijl toch een groot gedeelte van de mensen een legale surfspot versie had...

Maar de TS had een vraag over 2011, daar kan ik niets zinnigs over zeggen anders dan dat ik voorneemens ben deze ook te kopen. Ben al weer van campus af dus zal ook van bovenstaande problemen geen last meer hebben.

• Tys
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:42

Tys

Banana cake!

Xekdekisi schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:49:
Volgens de licentie is dit gelimiteerd tot één computer maar praktisch ongelimiteerd.

Er word geen code gevraagd en de install werkt prima op meerdere pc's. Ook later geen last van activatie-problemen.
Office 2011 maakt wel degelijk gebruik van een productcode / serienummer.

En hoewel het niet de bedoeling is, werkt het hier ook met 2 macbook's zonder problemen. :)

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• TimmieN
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22-09 21:01
Dan geef je toch gewoon even aan dat Office geen contact met het internet mag leggen. Had hetzelfde wel eens hier gehad op de UvA. Klapte Word eruit. Gewoon toegang ontzeggen en nooit meer iets over gehoord. 8)

• jasper623
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-08 14:11
Ik heb het hier ook op 2 mac's draaien met 1 linctiecode ;)

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee