[Wii] Welke microfoon te kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Ik ben op zoek naar microfoons die met alle spellen goed werken op de Wii. Ik heb mijn Wii namelijk omgebouwd en heb wel de spellen, maar niet de microfoons. In de Pricewatch kan ik er geen vinden, en op andere sites word ik niet echt veel wijzer. Microfoons worden veelal per twee verkocht, maar met het merendeel ervan kun je niet met twee personen tegelijk zingen, ook al heb je twee microfoons. Als iemand die hetzelfde probleem ondervind dit leest weet hij/zij vast wel wat ik bedoel, maar het is vrij lastig uit te leggen. Ik heb ook gezocht op DealExtreme maar daar vond ik bijna alleen reacties van boze gebruikers omdat ze geen duels kunnen zingen.

De enige microfoons waarvan ik denk dat ze werken vond ik op Conrad. Ik zou deze natuurlijk kunnen kopen maar ik heb graag wat meer keuze tussen verschillende alternatieven. Als je een computer zoekt koop je ook niet de eerste de beste die je tegenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na heb ge -goolgled en ik kom genoeg sites tegen die microfoons verkopen voor de wii

onder andere deze site

http://www.varliksaccesso...33798-27/wii-accessoires/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:07:
na heb ge -goolgled en ik kom genoeg sites tegen die microfoons verkopen voor de wii
En kun jij mij vertellen of die microfoons ook als individuele microfoons werken zodat je een battle/duel kunt spelen? De meeste microfoons op die site vond ik ook al op DealExtreme, maar ze zijn niet specifiek geschikt voor de Wii. Op de PS3 werken ze wel bijna allemaal, maar om de een of andere reden willen ze op de Wii maar niet goed werken.