Ik ben op zoek naar microfoons die met alle spellen goed werken op de Wii. Ik heb mijn Wii namelijk omgebouwd en heb wel de spellen, maar niet de microfoons. In de Pricewatch kan ik er geen vinden, en op andere sites word ik niet echt veel wijzer. Microfoons worden veelal per twee verkocht, maar met het merendeel ervan kun je niet met twee personen tegelijk zingen, ook al heb je twee microfoons. Als iemand die hetzelfde probleem ondervind dit leest weet hij/zij vast wel wat ik bedoel, maar het is vrij lastig uit te leggen. Ik heb ook gezocht op DealExtreme maar daar vond ik bijna alleen reacties van boze gebruikers omdat ze geen duels kunnen zingen.
De enige microfoons waarvan ik denk dat ze werken vond ik op Conrad. Ik zou deze natuurlijk kunnen kopen maar ik heb graag wat meer keuze tussen verschillende alternatieven. Als je een computer zoekt koop je ook niet de eerste de beste die je tegenkomt
De enige microfoons waarvan ik denk dat ze werken vond ik op Conrad. Ik zou deze natuurlijk kunnen kopen maar ik heb graag wat meer keuze tussen verschillende alternatieven. Als je een computer zoekt koop je ook niet de eerste de beste die je tegenkomt